Celem tego projektu jest sprawdzenie wiedzy teoretycznej uczestników poprzez rozwiązywanie zadań. Zwycięstwo wymaga zintegrowania wiedzy i umiejętności marketingowych z orientacją w terenie miasta Łodzi oraz dobrą organizacją czasu.
Nie jest to kolejny konkurs sprawdzający suchą wiedzę – jego celem jest wykorzystanie teorii w praktyce oraz skupienie się na cechach takich jak dobra komunikacja, kreatywność, szybkie podejmowanie decyzji czy pracy w grupie.
Uczestnicy konkurują w trzyosobowych zespołach. Jako główny cel organizatorzy stawiają sobie zapoznanie osób biorących udział z charakterem marketingu wykorzystywanym we współczesnym świecie oraz rozwijających się w szybkim tempie innowacji marketingowych narzędzi. Uczestnicy gry będą brać udział w konkurencjach, które sprawdzają umiejętne poruszanie się nie tylko po mieście, ale przede wszystkim po zagadnieniach marketingowych. Każdemu z punktów będzie przypisane zadanie, które może mieć formę: studium przypadku, testu lub inną, trudną do zaszufladkowania - pomysłowość organizatorów nie zna granic. Umiejętne korzystanie z marketingu, połączenie wiedzy i umiejętności praktycznych, przy odpowiednim zarządzaniu czasem sprzyja wygranej. Przydatne owszem mogą okazać się zręczność, spryt, zdolność analitycznego myślenia i kreatywność zespołu.