- 5 lat do końca studiów magisterskich
- 3 podejścia do egzaminu z finansów i rachunkowości
- 10 zł w kieszeni Litr wina Pół wódki
- 6 szlugów
- 1000000 pomysłów
- 0 konkretów
Wiele osób przychodzi na studia, nie mając wiedzy na temat tego, co po tych studiach mogliby właściwie robić. Pomiędzy tymi, którzy są w tym temacie dobrze zorientowani, znajdują się tacy, którzy przy rekrutacji sugerowali się wyborami znajomych, modą, albo po prostu tym, co “fajnie brzmi”. Wychodząc im naprzeciw, tworzymy możliwość posłuchania, co mają na ten temat do powiedzenia praktycy. Którędy do Marketingu? to jednodniowa konferencja, adresowana w szczególności do studentów marketingu pierwszego roku. Jej celem jest zaprezentowanie uczestnikom przykładowych ścieżek kariery zawodowej, którymi mogą podążać. Wskazania studentom kierunku, w którym warto pójść, aby trafić tam, gdzie już doszli prelegenci. Zależy nam na przekazaniu słuchaczom przydatnej wiedzy w taki sposób, aby jak najwięcej wskazówek mogli spakować do “plecaka”, z którym wyruszą w dalszą drogę.