Globally utilize process-centric users through adaptive e-commerce. Assertively cultivate…
Seamlessly pursue collaborative infomediaries through market-driven core competencies…
Competently impact real-time outsourcing whereas stand-alone alignments.
Kolejny rok akademicki właśnie się rozpoczął! To oznacza, że zaczynamy kolejny rok działalności SKN MarkeTEAM! Po raz kolejny, na Wydziale Zarządzania UŁ, będziemy szukać nowych osób, pełnych energii i zapału do pracy, dla których ważny jest rozwój osobisty i chcą zasilić nasz zespół. Dołączając do naszego koła, będziesz mieć szansę m.in. na współtworzenie dużych projektów: konferencji
W dniach 24-26 czerwca 2016 miał miejsce kolejny już, tradycyjny XXIII Kamień Milowy, będący podsumowaniem działalności koła w trakcie roku akademickiego. Podczas wizyty w ośrodku Universitas w Lucieniu, przez 3 dni rozmawialiśmy na temat naszej działalności w trakcie roku akademickiego, który się zakończył – co było dobre, co złe – a także o planach
W dniu 21 maja 2016, odbyła się już dziesiąta edycja marketingowej gry miejskiej – Marketing Challenge! Dwadzieścia cztery zespoły w czasie siedmiu godzin gry, ruszyło aby wykonać dwanaście zadań – zarówno wiedzowych, jak i zabawowych – w różnych miejscach w Łodzi, m.in. Teatrze Wielkim, Idea Hubie czy też Sukcesji. Zadania były związane z tematyką tegorocznego MCH,