Aktualności

10 Hot Web Design Trends From 2016

Globally utilize process-centric users through adaptive e-commerce. Assertively cultivate…

How We Create Instant Websites

Seamlessly pursue collaborative infomediaries through market-driven core competencies…

Competently impact real-time outsourcing whereas stand-alone alignments.

  • plakat2 final small
  • plakat1 final small

Rekrutacja – 2016/2017

Kolejny rok akademicki właśnie się rozpoczął! To oznacza, że zaczynamy kolejny rok działalności SKN MarkeTEAM! Po raz kolejny, na Wydziale Zarządzania UŁ, będziemy szukać nowych osób, pełnych energii i zapału do pracy, dla których ważny jest rozwój osobisty i chcą zasilić nasz zespół. Dołączając do naszego koła, będziesz mieć szansę m.in. na współtworzenie dużych projektów: konferencji

  • _MG_9504
  • _MG_9528
  • _MG_9530
  • _MG_9542
  • _MG_9567
  • _MG_9581
  • _MG_9636
  • _MG_9639
  • _MG_9641
  • _MG_9659
  • _MG_9668
  • _MG_9680
  • _MG_9691
  • _MG_9697
  • _MG_9713
  • _MG_9721
  • _MG_9741
  • _MG_9749
  • _MG_9787
  • _MG_9505
  • _MG_9537
  • _MG_9538
  • _MG_9539
  • _MG_9548
  • _MG_9552
  • _MG_9651
  • _MG_9732
  • _MG_9761
  • _MG_9767

Letni Kamień Milowy 2016

W dniach 24-26 czerwca 2016 miał miejsce kolejny już, tradycyjny XXIII Kamień Milowy, będący podsumowaniem działalności koła w trakcie roku akademickiego.   Podczas wizyty w ośrodku Universitas w Lucieniu, przez 3 dni rozmawialiśmy na temat naszej działalności w trakcie roku akademickiego, który się zakończył – co było dobre, co złe – a także o planach

  • 15
  • 47
  • 69
  • 83
  • 161
  • 147
  • 140
  • 129
  • 128
  • 126
  • 121
  • 119
  • 90
  • 166
  • 167
  • 180
  • 191
  • 182
  • 203
  • 224
  • 342
  • 305
  • 301
  • 280
  • 265
  • 259
  • 250
  • 232
  • 236
  • 383
  • Wydzial-Zarzadzania-UL
  • 176
  • 212

Marketing Challenge 2016

W dniu 21 maja 2016, odbyła się już dziesiąta edycja marketingowej gry miejskiej – Marketing Challenge!   Dwadzieścia cztery zespoły w czasie siedmiu godzin gry, ruszyło aby wykonać dwanaście zadań – zarówno wiedzowych, jak i zabawowych – w różnych miejscach w Łodzi, m.in. Teatrze Wielkim, Idea Hubie czy też Sukcesji. Zadania były związane z tematyką tegorocznego MCH,

TOP