Aktualności

How We Create Instant Websites

Seamlessly pursue collaborative infomediaries through market-driven core competencies…

Competently impact real-time outsourcing whereas stand-alone alignments.

  • plakat2 final small
  • plakat1 final small

Rekrutacja – 2016/2017

Kolejny rok akademicki właśnie się rozpoczął! To oznacza, że zaczynamy kolejny rok działalności SKN MarkeTEAM! Po raz kolejny, na Wydziale Zarządzania UŁ, będziemy szukać nowych osób, pełnych energii i zapału do pracy, dla których ważny jest rozwój osobisty i chcą zasilić nasz zespół. Dołączając do naszego koła, będziesz mieć szansę m.in. na współtworzenie dużych projektów: konferencji

  • _MG_9504
  • _MG_9528
  • _MG_9530
  • _MG_9542
  • _MG_9567
  • _MG_9581
  • _MG_9636
  • _MG_9639
  • _MG_9641
  • _MG_9659
  • _MG_9668
  • _MG_9680
  • _MG_9691
  • _MG_9697
  • _MG_9713
  • _MG_9721
  • _MG_9741
  • _MG_9749
  • _MG_9787
  • _MG_9505
  • _MG_9537
  • _MG_9538
  • _MG_9539
  • _MG_9548
  • _MG_9552
  • _MG_9651
  • _MG_9732
  • _MG_9761
  • _MG_9767

Letni Kamień Milowy 2016

W dniach 24-26 czerwca 2016 miał miejsce kolejny już, tradycyjny XXIII Kamień Milowy, będący podsumowaniem działalności koła w trakcie roku akademickiego.   Podczas wizyty w ośrodku Universitas w Lucieniu, przez 3 dni rozmawialiśmy na temat naszej działalności w trakcie roku akademickiego, który się zakończył – co było dobre, co złe – a także o planach

  • 15
  • 47
  • 69
  • 83
  • 161
  • 147
  • 140
  • 129
  • 128
  • 126
  • 121
  • 119
  • 90
  • 166
  • 167
  • 180
  • 191
  • 182
  • 203
  • 224
  • 342
  • 305
  • 301
  • 280
  • 265
  • 259
  • 250
  • 232
  • 236
  • 383
  • Wydzial-Zarzadzania-UL
  • 176
  • 212

Marketing Challenge 2016

W dniu 21 maja 2016, odbyła się już dziesiąta edycja marketingowej gry miejskiej – Marketing Challenge!   Dwadzieścia cztery zespoły w czasie siedmiu godzin gry, ruszyło aby wykonać dwanaście zadań – zarówno wiedzowych, jak i zabawowych – w różnych miejscach w Łodzi, m.in. Teatrze Wielkim, Idea Hubie czy też Sukcesji. Zadania były związane z tematyką tegorocznego MCH,

  • 13063158_977144275702910_7983508616164944116_o
  • 13002566_977147092369295_7081569221369562070_o
  • 13002406_977158009034870_5503620310158877639_o
  • 13055023_977148939035777_1886941321642201306_o
  • 13048116_974870002597004_7828341539469860582_o
  • 13063152_977145285702809_6807661980179556979_o
  • 13063118_977144545702883_300431949160163367_o
  • 13047979_977149565702381_8295208337099252335_o
  • 13047708_977158472368157_1954790677220214667_o
  • 13063038_977155475701790_4141562234380690544_o
  • 13055708_977158379034833_7527113222274325594_o
  • 13041427_977152099035461_6560442741754201591_o
  • 13041379_977158622368142_4866701577117072757_o
  • 13055660_977147662369238_4888204586322183844_o
  • 13055282_977144445702893_5057531886050876767_o
  • 13041324_977158345701503_2101867454622156836_o
  • 13040967_977145092369495_4494448371906346100_o
  • 13055144_977158369034834_2721439008566159569_o

Jungle Web 2016

[vc_row] [vc_column width=”1/1″] [/vc_column][/vc_row] W dniach 14-15 kwietnia 2016 odbyła się piąta edycja Łódź Jungle Web, czyli konferencji poświęconej marketingowi, mediom społecznościowym i nowym technologiom. To jedyne w Polsce wydarzenie tego typu, które jest w pełni organizowane przez studentów.   Wydział Zarządzania i jego patio, na dwa dni przemieniło się w dziką dżunglę, w której nie zabrakło sztucznych

TOP