Na ostatnim spotkaniu MarkeTEAM naszym gościem była Magdalena Szmidt, dyrektor zarządzająca MOSQI.TO. Tematem główny warsztatu był proces rebrandingu od kuchni.
Bazując na świeżym studium przypadku przemiany USKOM Mława w markę NOVAGO, mieliśmy okazję przyjrzeć się wszystkim etapom projektu – od pierwszych spotkań definiujących zlecenie, do gotowego efektu pracy agencji i organizacji konferencji prasowej inaugurującej obecność nowej marki na rynku.
To była dla nas świetna okazja, żeby odświeżyć wiedzę o zarządzaniu marką i zarządzaniu projektami. Czekamy już na najbliższą okazję, żebyśmy mogli wykorzystać ją w praktyce!
Przy okazji – ogromne podziękowania dla naszego gościa, Magdaleny Szmidt, i całej agencji MOSQI.TO za dużą otwartość w dzieleniu się wiedzą i stałe wspieranie naszych działań! Fajnie jest mieć przyjaciół!