Za niecałe dwa tygodnie odbędzie się już czwarta edycja Imagination Day. Jest to niepowtarzalna okazja, żeby zobaczyć najlepsze reklamy i kampanie nagrodzone na prestiżowym festiwalu, Cannes Lions 2014.
Jak cel przyświeca organizatorom? Inspirowanie ludzi do twórczego myślenia, poprzez pobudzanie wyobraźni, pokazywanie najlepszych case study, budowanie przestrzeni służącej wymianie myśli i doświadczeń. Wieczorny pokaz najlepszych reklam i kampanii reklamowych, nagrodzonych w tegorocznej edycji najbardziej prestiżowego konkursu reklamowego w świecie Cannes Lions odbędzie się aż w 7 miastach Polski, w Multikinie: Warszawa, Wrocław Arkady Wrocławskie, Kraków, Poznań Stary Browar, Gdynia, Katowice i Łódź (Silver Screen)!
30 października o godzinie 19.30 sale kinowe będą przepełnione masą inspirujących kreacji. Członkowie MarkeTEAM doceniają takie eventy, dlatego nie może nas tam zabraknąć. A Ty, dasz się zainspirować?