MarkeTEAM

  • Strona Główna
  • O nas
  • Skład
  • Projekty
  • Aktualności
  • Social media
  • Kontakt
  • Home
  • Aktualności
  • Aktualności
  • Po co są agencje reklamowe w dzisiejszych czasach? Spotkanie z Rafałem Baranem, CEO Grey Group Poland
2 marca 2021

Po co są agencje reklamowe w dzisiejszych czasach? Spotkanie z Rafałem Baranem, CEO Grey Group Poland

0
MarkeTeam
czwartek, 07 listopada 2013 / Published in Aktualności, Goście MT

Po co są agencje reklamowe w dzisiejszych czasach? Spotkanie z Rafałem Baranem, CEO Grey Group Poland

Mamy przyjemność zaprosić Was na pierwsze spotkanie z cyklu „Goście MarkeTEAM” w nowym roku akademickim. Zaczynamy od gościa wyjątkowego – jest nim Rafał Baran, absolwent Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego, obecnie obejmujący stanowisko dyrektora generalnego agencji reklamowej Grey Group Poland. Od 1992 roku związany ściśle z aktywną działalnością w marketingu, od początku swojej kariery obejmował stanowiska menedżerskie m.in. w Sony Music Entertainment, BMG Music, Testardo PR, Testardo Red Cell. W roku 2013 wyróżniony, jako „AdMan” magazynu Press. Przez 20 lat pracy w marketingu i reklamie Rafał Baran osiągnął prawie wszystko: zarządzał największym rebranding’iem na polskim rynku – zmiana TP SA na Orange; jako manager ma za sobą dwie wielkie fuzje.

Obecnie Grey Group Poland jest agencją, która wygrywa najbardziej prestiżowe i intratne przetargi na polskim rynku – LOTOS, KGHM, Cyfrowy Polsat, mBank i wiele innych. W oczach klientów agencja stała się jedną z najbardziej pożądanych firm komunikacyjnych – we wszystkich branżowych rankingach oceniających satysfakcję z pracy z nią zajmuje pierwsze miejsca. W roku 2012 Grey został uznany za „Agencję Roku 2012″ w rankingu „Media i Marketing Polska”, a klienci firmy bardzo wysoko ocenili pracę Greya w badaniu „Grand Check Press”, przeprowadzonym przez miesięcznik Press. Przyjętą filozofią w działaniach Grey Group Poland jest storytelling, historia jest bowiem formułą, która pozostawia najtrwalszy ślad w świadomości odbiorców, ma największy potencjał do rozprzestrzeniania się.

Podczas spotkania poruszone zostaną zagadnienia, które pomogą zrozumieć uczestnikom, po co, tak naprawdę, w dzisiejszych czasach funkcjonują agencje reklamowe, jak wygląda storytelling w praktyce oraz czym jest zjawisko lovebrands, jak sama agencja może je kreować.

Sukcesy oraz osiągnięcia agencji Grey Group Poland zostaną przybliżone, na przykładach wygranych statuetek podczas tegorocznej odsłony Effie Awards.

Spotkanie odbędzie się za tydzień, 14 listopada 2013, w godzinach 13:15-15:00, w sali 206, na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego(ul. Matejki 22/26). Link do wydarzenia na Facebook’u znajduje się tutaj.

Zapowiada się emocjonujące spotkanie.

  • Tweet
Tagged under: 2013, Goście MarkeTEAM, koło naukowe, Łódź, MarkeTEAM, marketing, Rafał Baran, SKN, studenci, studia, Uniwersytet Łódzki, Wydział Zarządzania

What you can read next

Marketing Challenge 2014
Spotkanie z Andrzejem Sołtysikiem, Teatr Wielki
Spotkanie z Andrzejem Walczakiem, Atlas

O nas

MarkeTEAM to koło naukowe działające na Wydziale Zarządzania UŁ, skupiające studentów, którzy chcą zacząć zdobywać doświadczenie zawodowe już na studiach.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Skład
  • Projekty
  • Aktualności
  • Kontakt

Kontakt

Masz pytania? Chcesz poznać szczegóły naszych działań i zobaczyć skale tego, czym się zajmujemy? Jesteśmy do Twojej dyspozycji.

Skontakuj się z nami

MarkeTEAM ®

TOP