Dzisiaj odbyła się kolejna już edycja Pikniku Naukowego UŁ.
Były akcje, reakcje, wybuchy, rekonstrukcje historyczne i wiele innych atrakcji, które przyświecały idei uczyć bawiąc, koniecznie przy dobrej muzyce ;). Oprócz doświadczeń prezentowanych na stoiskach, można było wysłuchać wiele wykładów, które również pokazywały, że studia na naszym uniwersytecie mogą być niezwykle pasjonujące.
Nie zabrakło też Wydziału Zarządzania reprezentowanego przez koła naukowe, w tym MarkeTEAM. Odpowiadaliśmy na pytania licealistów dotyczące studiów na naszym wydziale, przy okazji – jako koło marketingu – opowiadaliśmy ciekawostki branżowe, a także uświadamialiśmy, jak duże znaczenie w codziennych decyzjach zakupowych ma marka, co nie zawsze pokrywa się z naszymi prawdziwymi preferencjami smakowymi. Mieliśmy taką możliwość dzięki zorganizowanemu przez nas ślepemu testowi na rozpoznawalność marek chipsów wyłącznie po ich smaku, w którym każdy mógł spróbować swoich sił. Wyniki niejednokrotnie zaskakiwały ankietowanych. 😉
Mamy nadzieję, że większość licealistów przybyłych na piknik spotka się z nami już w październiku na uczelnianych korytarzach 🙂
Do zobaczenia! 🙂