To właśnie 11 maja 2013 odbędzie się siódma edycja gry miejskiej Marketing Challenge. Ten całodniowy turniej już od kilku lat jest obiektem zainteresowania łódzkich studentów, którzy poszukują marketingowej przygody. Poprzednie sześć edycji pokazały, że nam jako organizatorom turnieju udaje się w sposób niebanalny połączyć dwa odległe na co dzień aspekty: dobrą zabawę oraz naukę. I tym razem nie może być inaczej.
Marketing Challenge to nietuzinkowa studencka gra miejska, jej celem jest sprawdzenie wiedzy uczestników poprzez rozwiązywanie zadań marketingowych w różnych częściach miasta. Zwycięstwo wymaga, więc od uczestników zintegrowania wiedzy i umiejętności z danego zakresu marketingowego, z orientacją w terenie miasta Łodzi oraz dobrą organizacją czasu.
Marketing Challenge to flagowy i aktualnie największy projekt naszego Koła Naukowego. Obecnie mamy wiele różnych inicjatyw studenckich jednak owa gra miejska nie jest kolejnym konkursem sprawdzającym suchą wiedzę ? jego celem jest wykorzystanie teorii w praktyce oraz skupienie się na cechach takich jak dobra komunikacja, kreatywność, szybkie podejmowanie decyzji czy pracy w grupie.
W tym roku podążając z duchem czasu i wciąż zmieniającymi się trendami chcielibyśmy zabrać uczestników w wyprawę po modern marketingu. Trzyosobowe zespoły wezmą udział w grze, która nie tylko pozwoli im zabłysnąć wiedzą i kreatywnością, ale i zaznajomi ich z marketingiem przyszłości oraz rozwijającymi się w szybkim tempie innowacjami marketingowych narzędzi. W różnych lokalizacjach Łodzi rozmieszczone będą punkty zadaniowe, które mogą mieć formę: studium przypadku, testu lub inną, trudną do zaszufladkowania ? pomysłowość organizatorów nie zna granic. Umiejętne wykorzystanie wiedzy i umiejętności praktycznych, przy odpowiednim zarządzaniu czasem sprzyja wygranej. Przydatne również mogą okazać się zręczność, spryt, zdolność analitycznego myślenia i kreatywność zespołu. Wszystkie wskazane cechy idealnie wpisują się w realia współczesnego świata, bo jedynie ci, którzy nieustanie prą do przodu są w stanie zostać liderami.
Jeżeli:
- studiujesz w Łodzi
- interesujesz się marketingiem i chcesz sprawdzić swoją wiedzę oraz umiejętności
- podążasz za trendami konsumenckimi
- nie masz wiedzy marketingowej, ale jesteś osobą kreatywną i lubisz wyzwania
- szukasz ciekawego sposobu na spędzenie czasu
- lubisz pracować w grupie
- cenisz sobie zdrową rywalizację
- masz niespożyte zapasy energii
Gra Miejska Marketing Challenge jest właśnie dla Ciebie!
Rejestracja do gry trwa do 5 maja! Liczba miejsc ograniczona!
Więcej informacji o Marketing Challenge:
www.facebook.com/Marketing.Challenge
W razie pytań piszcie na gra@marketeam.pl