MarkeTEAM

  • Strona Główna
  • O nas
  • Skład
  • Projekty
  • Aktualności
  • Social media
  • Kontakt
  • Home
  • Aktualności
  • Aktualności
  • Social Media Day Poland
11 kwietnia 2021

Social Media Day Poland

0
MarkeTeam
piątek, 12 kwietnia 2013 / Published in Aktualności, Uncategorized, Wydarzenia MarkeTEAM

Social Media Day Poland

4Wczoraj, na Wydziale Prawa i Administracji, w Auli Niebieskiej miała miejsce pierwsza edycja Social Media Day Poland organizowana w Łodzi. Cała konferencja poświęcona była zagadnieniom związanym z wykorzystaniem narzędzi i mediów społecznościowych w komunikacji samorządów z mieszkańcami.

Poruszane tematy wokół głównego zagadnienia zainteresowały przedstawicieli bardzo zróżnicowanych środowisk. Pojawili się m.in. przedstawiciele agencji interaktywnych z Łodzi, pracownicy Działów Promocji miast Łodzi, Poznania czy Gdańska, kadra odpowiedzialna za promocję Wydziału Zarządzania, oraz członkowie SKN MarkeTEAM.

Szczególnie zainteresowanie wzbudziły prelekcje Szymona Sikorskiego (Publicon), Borysa Fromberga, Jana Zająca (Sotrender), Ewy Salamon (Urząd Miasta Gdańsk) oraz Łukasza Wilczyńskiego (Planet PR). Przybliżyły one specyfikę działań, które wspomagają budowanie wizerunku miasta i regionu oraz sposobów angażowania społeczeństwa w wirtualne życie miast.

W prezentacji Szymona Sikorskiego – „Samorząd w czasach wikileaks i technologii mobilnych” przedstawione zostały m.in. case’y dot.skutecznej komunikacji samorządów z mieszkańcami i turystami. Za przykłady godne naśladowania posłużyły strona Lyonu oraz regionu we Włoszech, Campanii. Borys Fromberg, odpowiedzialny do niedawna za strategię promocji miasta Poznań („Poznań – Miasto Know-How”), w prezentacji „Zarządzanie i tworzenie social media z punktu widzenia biura promocji” nakreślił proces zmian i procedury, które musiały mieć miejsce w ramach komunikacji z mieszkańcami, aby ta była skuteczna. Doktor Jan Zając z kolei przybliżył uczestnikom „Skuteczne kampanie i mierzenie efektywności Facebooka”, przywołując sylwetki najbardziej angażujących fanpage’y miast i skutecznych działań, które swoje odwzorowanie znalazły w statystykach. Ewa Salamon podczas swojej prelekcji „Gdańsk lubi blogerów. Blogerzy lubią Gdańsk.” przybliżyła uczestnikom, jak Blog Forum Gdańsk stał się wydarzeniem angażującym środowisko blogerów przez cały rok, wpływając przez to pozytywnie na wizerunek miasta.

Kolejna edycja Social Media Day już w listopadzie. Mamy głęboką nadzieję, że i tym razem będziemy mieli sposobność uczestniczenia w tym wydarzeniu i zdania Wam relacji w przebiegu imprezy.

Więcej informacji o Social Media Day:

www.socialmediaday.pl
www.facebook.com/smdaypoland

%%wppa%%
%%slide=70%%
  • Tweet
Tagged under: 2013, koła naukowe, koło naukowe, Łódź, MarkeTEAM, marketing, SKN, social media, Social Media Day, studenci, studia, Uniwersytet Łódzki, Wydział Zarządzania

What you can read next

„Jak przetrwać w showbiznesie” – spotkanie z Kamilem Bednarkiem
Let’s challenge it! – szósta edycja Marketing Challenge
Wyjazd szkoleniowo – integracyjny

O nas

MarkeTEAM to koło naukowe działające na Wydziale Zarządzania UŁ, skupiające studentów, którzy chcą zacząć zdobywać doświadczenie zawodowe już na studiach.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Skład
  • Projekty
  • Aktualności
  • Kontakt

Kontakt

Masz pytania? Chcesz poznać szczegóły naszych działań i zobaczyć skale tego, czym się zajmujemy? Jesteśmy do Twojej dyspozycji.

Skontakuj się z nami

MarkeTEAM ®

TOP