MarkeTEAM

  • Strona Główna
  • O nas
  • Skład
  • Projekty
  • Aktualności
  • Social media
  • Kontakt
  • Home
  • Aktualności
  • Aktualności
  • Krzysztof Barszcz – etykieta w biznesie
24 stycznia 2021

Krzysztof Barszcz – etykieta w biznesie

0
MarkeTeam
niedziela, 03 marca 2013 / Published in Aktualności, Goście MT

Krzysztof Barszcz – etykieta w biznesie

Okraszone humorem i wieloma anegdotami spotkanie z Krzysztofem Barszczem to drugie spotkanie z cyklu NetworKING. Organizowany przez agencję kreatywną Vibematters i Wydział Zarządzania UŁ, przy naszym skromnym udziale, cykl poświęcony jest rozwojowi kontaktów profesjonalnych.

Nasz gość przybliżył uczestnikom zagadnienia związane z etykietą biznesu – począwszy od tego, jakie są różnice między etykietą towarzyską i biznesową, jak szukać i gdzie pozyskiwać kontakty, po zasady zachowania się w sytuacjach biznesowych. Dzięki podstawowym wskazówkom i przekazanej wiedzy, każdy z uczestników powinien w przyszłości ustrzec się biznesowego faux-pas. Podstawowe zasady? Poznaliśmy ich mnóstwo, możemy jednak zdradzić kilka! Podczas standing party widelec z podłogi powinniśmy podnieść osobiście, podczas obiadu przy stole – zostawiamy na podłodze, ale wskazujemy go kelnerowi. Wizytówkami należy wymieniać się na początku rozmowy. Jeśli już popełniona została gafa – nie wolno o niej wspominać.

Wiedza zaproszonego gościa oraz obycie ze światem biznesu, pozwoliły mu na udzielenie odpowiedzi na pytania powstałe wśród publiczności. Frekwencja przeszła nasze najśmielsze oczekiwania i dała dużo motywacji do pracy nad kolejnymi spotkaniami, które, mamy nadzieję – będą się cieszyć podobnym zainteresowaniem oraz entuzjazmem ze strony uczestników.

Obserwujcie pocztę i FB, już niedługo informację o kolejnym spotkaniu!

%%wppa%%

%%slide=64%%
  • Tweet
Tagged under: 2013, Casinos Poland, etykieta, etykieta w biznesie, koło naukowe, Łódź, MarkeTEAM, marketing, networking, praktyk, relacje, SKN, studenci, studia, UŁ, Uniwersytet Łódzki, Vibematters, Wydział Zarządzania, WZ

What you can read next

7 Edycja Marketing Challenge dobiegła końca!
Skołowani, czyli prezentacja kół naukowych
2013 początkiem końca Poczty Polskiej? Spotkanie z Rafałem Brzoską.

O nas

MarkeTEAM to koło naukowe działające na Wydziale Zarządzania UŁ, skupiające studentów, którzy chcą zacząć zdobywać doświadczenie zawodowe już na studiach.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Skład
  • Projekty
  • Aktualności
  • Kontakt

Kontakt

Masz pytania? Chcesz poznać szczegóły naszych działań i zobaczyć skale tego, czym się zajmujemy? Jesteśmy do Twojej dyspozycji.

Skontakuj się z nami

MarkeTEAM ®

TOP