Agencja kreatywna Vibematters, wraz z partnerami – Wydziałem Zarządzania UŁ oraz SKN MarkeTEAM zaprasza wszystkich zainteresowanych na drugie spotkanie z cyklu NetworKING!
Pierwsze spotkanie, które odbyło się w poprzednim semestrze, miało charakter wprowadzenia do tematyki networkingu – rozmawialiśmy z gośćmi na temat potrzeby budowania i utrzymywania pozytywnych relacji profesjonalnych. Najbliższym spotkaniem otwieramy cykl spotkań koncentrujących się na poszczególnych umiejętnościach networkingu. Zaczynamy od sprawy absolutnie podstawowej, bez której trudno wyobrazić sobie profesjonalne relacje – etykiety w relacjach biznesowych.
Naszym gościem jest ekspert w tej dziedzinie – Krzysztof Barszcz, jak sam o sobie mówi „dziecko mezaliansu” (po mieczu Warszawiak, po kądzieli Krakus). Ukończył Wydział Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Jagiellońskiego, absolwent studiów Master of Business Administration na Oxford Brooks University. Od 14 lat związany z branżą rozrywkową i z mediami. Marketing manager oraz koordynator ogólnopolski wszystkich działań o charakterze PR oraz marketingowych spółki Casinos Poland, member of Century Casinos Group. Trener etykiety biznesu oraz wystąpień publicznych, od 8 lat związany z InteriaTV i Uniwersytetem Jagiellońskim, gdzie prowadzi zajęcia dla studentów studiów podyplomowych PR (m.in. z Public Affairs). Prywatnie pasjonat mediów, wina i ciekawych ludzi.
Podczas spotkania będziecie mogli poznać wiele praktycznych wskazówek związanych z etykietą w relacjach biznesowych – od podstawowych zasad nawiązywania i utrzymywania kontaktu do tych nawet najbardziej szczegółowych (np. jak wręczać i przyjmować wizytówkę). Będzie również okazja zadania ekspertowi pytań dotyczących praktyki stosowania etykiety i jego doświadczeń zawodowych.
Spotkanie odbędzie się 28 lutego 2013 w godz. 13:00-15:00 w sali 115 na Wydziale Zarządzania (ul. Matejki 22/26). Zapraszamy!