MarkeTEAM

  • Strona Główna
  • O nas
  • Skład
  • Projekty
  • Aktualności
  • Social media
  • Kontakt
  • Home
  • Aktualności
  • Uncategorized
  • Okulary Pana Hilarego i dzieci na Wydziale Zarządzania
4 marca 2021

Okulary Pana Hilarego i dzieci na Wydziale Zarządzania

0
MarkeTeam
piątek, 18 maja 2012 / Published in Uncategorized

Okulary Pana Hilarego i dzieci na Wydziale Zarządzania

Mieliśmy zaszczyt gościć na naszym Wydziale dzieci jednej z łódzkich Szkół Podstawowych. Przeprowadziliśmy z nimi zajęcia poświęcone zakupom i reklamie – „Dlaczego kupujemy?”.

Głównym celem spotkania była prezentacja podstawowych narzędzi oddziaływania firm na zakupy. Dzięki tym warsztatom dzieci mogły lepiej zrozumieć swoje zachowania, co – mamy nadzieję – w przyszłości zaowocuje budową świadomych postaw zachowań konsumpcyjnych. Dzieci zaczynają w tym wieku budować własne wzorce i postawy wobec zakupów oraz reklam. Warsztaty mogą stać się podstawą rozmowy z rodzicami na temat potrzeb, zakupów, a także pozytywnych i negatywnych stron reklamy.

Podczas spotkania mali studenci zmierzyli się z różnymi zadaniami i zabawami, które dotyczyły między innymi znajomości sloganów reklamowych oraz bohaterów marek. Z większością zagadek dzieci nie miały problemów. Musimy przyznać, że większość młodych osób dobrze orientuje się w świecie reklamy, mają także wyrobioną opinię na ten temat.

Na zakończenie dzieci miały możliwość zmierzenia się z wyzwaniami marketingu. Zadaniem małych studentów było wymyślenie produktu, dopasowanie do niego grupy docelowej, a także zaprojektowanie kampanii reklamowej. Trzeba przyznać, że ku naszemu zaskoczeniu, dzieci w krótkim czasie przedstawiły kilka niestandardowych pomysłów, a efektem ich wspólnej pracy stały się wyjątkowe okulary przeznaczone dla młodzieży o nazwie „Okulary Pana Hilarego”. Zaplanowano promocję na dużą skalę. Reklama okularów została umieszczona na przedniej części samolotu.

W nagrodę za zaangażowanie podczas zajęć wszystkie dzieci otrzymały tytuł „Ekspertów marketingu” 🙂

%%wppa%%

%%slide=52%%

  • Tweet
Tagged under: 2012, dlaczego kupujemy?, dzieci, koło naukowe, Łódź, MarkeTEAM, marketing, reklama, SKN, studenci, studia, UŁ, Uniwersytet dla Dzieci, Uniwersytet Łódzki, Uniwersytetu dla Dzieci, warsztaty, Wydział Zarządzania, zachowania nabywcze

What you can read next

U Challenge
Spotkanie z Izabelą Bogus, Centralwings
Piknik wigilijny

O nas

MarkeTEAM to koło naukowe działające na Wydziale Zarządzania UŁ, skupiające studentów, którzy chcą zacząć zdobywać doświadczenie zawodowe już na studiach.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Skład
  • Projekty
  • Aktualności
  • Kontakt

Kontakt

Masz pytania? Chcesz poznać szczegóły naszych działań i zobaczyć skale tego, czym się zajmujemy? Jesteśmy do Twojej dyspozycji.

Skontakuj się z nami

MarkeTEAM ®

TOP