MarkeTEAM

  • Strona Główna
  • O nas
  • Skład
  • Projekty
  • Aktualności
  • Social media
  • Kontakt
  • Home
  • Aktualności
  • Uncategorized
  • „Coś” i Uniwersytet dla Dzieci po raz piąty!
17 stycznia 2021

„Coś” i Uniwersytet dla Dzieci po raz piąty!

0
MarkeTeam
wtorek, 15 maja 2012 / Published in Uncategorized

„Coś” i Uniwersytet dla Dzieci po raz piąty!

Za nami ostatnie spotkanie z cyklu Uniwersytet dla Dzieci, na którym przedstawiliśmy, po raz kolejny, temat „Dlaczego kupujemy?”. Podczas zajęć z młodymi studentami rozmawialiśmy o reklamie, jej elementach i rodzajach, jej pozytywnym wpływie oraz zagrożeniach. Ocenialiśmy wspólnie rzeczywistość pod hasłem niestandardowych reklam, które można znaleźć na ulicy, środkach transportu, czy też rozpoznać w filmie. Bawiliśmy się bohaterami marek i hasłami reklamowymi. Badaliśmy także uwagę dzieci oraz ich sposób podejmowania decyzji zakupowych.

Na zakończenie dzieci zmierzyły się z wyzwaniami marketingu i wymyśliły własny produkt. Powstał pomysł o tajemniczej nazwie „Coś”. To określenie wody, dedykowanej starszym osobom, o właściwościach odmładzających i regenerujących. Dziękujemy uczestnikom tego projektu: Roksanie, za projekt graficzny butelki, Jankowi, za nazwę produktu, Kubie, za odkrycie niszy rynkowej i określenie grupy docelowej, Weronice, za projekt reklamy wody na wieżowcu oraz Zuzi, za propozycję eventu promocyjnego dla starszych, podczas którego uczestnicy zrobią na drutach butelkę „Coś”. W nagrodę wszystkie dzieci otrzymały tytuł „Ekspertów marketingu” – gratulujemy!

Musimy przyznać, że praca z dziećmi to było wyjątkowe doświadczenie. Uniwersytetowi dla Dzieci  dziękujemy za możliwość przeprowadzanie zajęć, a naszym małym studentom, za ogromne zaangażowanie i aktywne w nich uczestnictwo.

%%wppa%%
%%slide=50%%

  • Tweet
Tagged under: 2012, dlaczego kupujemy?, dzieci, koło naukowe, Łódź, MarkeTEAM, marketing, reklama, SKN, studenci, studia, UŁ, Uniwersytet dla Dzieci, Uniwersytet Łódzki, Uniwersytetu dla Dzieci, warsztaty, Wydział Zarządzania, zachowania nabywcze

What you can read next

Komunikacyjny KING
Łódź Jungle Web 2012, czyli jak budować wizerunek w sieci?
Akademia Innowatorów Zarządzania

O nas

MarkeTEAM to koło naukowe działające na Wydziale Zarządzania UŁ, skupiające studentów, którzy chcą zacząć zdobywać doświadczenie zawodowe już na studiach.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Skład
  • Projekty
  • Aktualności
  • Kontakt

Kontakt

Masz pytania? Chcesz poznać szczegóły naszych działań i zobaczyć skale tego, czym się zajmujemy? Jesteśmy do Twojej dyspozycji.

Skontakuj się z nami

MarkeTEAM ®

TOP