MarkeTEAM

  • Strona Główna
  • O nas
  • Skład
  • Projekty
  • Aktualności
  • Social media
  • Kontakt
  • Home
  • Aktualności
  • Aktualności
  • Let’s challenge it! – szósta edycja Marketing Challenge
6 marca 2021

Let’s challenge it! – szósta edycja Marketing Challenge

0
MarkeTeam
niedziela, 29 kwietnia 2012 / Published in Aktualności, Uncategorized

Let’s challenge it! – szósta edycja Marketing Challenge

21 kwietnia odbyła się szósta edycja Marketing Challenge – marketingowej gry miejskiej.

Wydarzenie to, jak co roku, skupiało się wokół określonego wcześniej wycinka wiedzy marketingowej. Tegoroczne zadania, które rozwiązywali studenci łódzkich uczelni, koncentrowały się wokół organizacji eventów: opracowania kreacji, promocji, konstruowania scenariusza czy rozwiązywania sytuacji kryzysowej. Była to również możliwość poznania bliżej znanych eventów m. in. Thrill the World czy Pepsi Challenge. W kinie Cytryna, podczas „seansu wirusowego”, należało wykazać się znajomością flashmobów. Uczestnicy brali również udział w zadaniach nastawionych na umiejętność odnalezienia się w różnych sytuacjach – ćwiczenia sprawdzały komunikatywność w grupie, umiejętności wystąpień publicznych, organizację czasu, znajomość topografii miasta oraz pobudzały kreatywność. Ta amplituda zdarzeń, które jednego dnia, w tym samym czasie, rozgrywały się w różnych częściach miasta, była na tyle niesamowita, że sprowadziła wiosenną burzę 🙂

Zwycięzców gry poznaliśmy podczas gali zakończenia, która odbyła się w kręgielni Grakula. Najlepszym spośród dwudziestu czterech zespołów, okazał się team „Unbelievable” w składzie: Anna Różycka, Marta Oczkowska i Mateusz Krawczyk. Zwycięzcy otrzymali tablety marki Toshiba. Wszyscy uczestnicy turnieju otrzymali nagrody od naszych partnerów i zaproszenia na majowy „Fotofestiwal” od Łódź Art Center. Dodatkowo zespół „Śp. Rysiu Maciek i Bożenka”, który zdobył największą ilość punktów za zadanie związane z organizacją eventu na otwarcie EC1, został zaproszony na zwiedzanie rewilitalizowanego kompleksu przy ulicy Targowej wraz z organizatorami projektu – SKN MarkeTEAM.

Wszystkim zespołom gratulujemy podjętego wyzwania – Marketing Challenge. Mamy nadzieję, że spotkamy się znów za rok.  Wszystkim osobom, które włączyły się w działania projektowe – przyjacielem koła, Weteranom, partnerom i Wydziałowi Zarządzania – serdecznie dziękujemy!

%%wppa%%
%%slide=49%%
  • Tweet
Tagged under: 2012, Anna Różycka, event, event marketing, gra miejska, koło naukowe, Łódź, MarkeTEAM, marketing, Marketing Challenge, Marta Oczkowska, Mateusz Krawczyk, SKN, turniej, Uniwersytet Łódzki, Wydział Zarządzania

What you can read next

Spotkanie z Joanną Delbar
Wyniki rekrutacji
XI Kamień Milowy!

O nas

MarkeTEAM to koło naukowe działające na Wydziale Zarządzania UŁ, skupiające studentów, którzy chcą zacząć zdobywać doświadczenie zawodowe już na studiach.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Skład
  • Projekty
  • Aktualności
  • Kontakt

Kontakt

Masz pytania? Chcesz poznać szczegóły naszych działań i zobaczyć skale tego, czym się zajmujemy? Jesteśmy do Twojej dyspozycji.

Skontakuj się z nami

MarkeTEAM ®

TOP