MarkeTEAM

  • Strona Główna
  • O nas
  • Skład
  • Projekty
  • Aktualności
  • Social media
  • Kontakt
  • Home
  • Aktualności
  • Aktualności
  • V edycja gry miejskiej Marketing Challenge
17 stycznia 2021

V edycja gry miejskiej Marketing Challenge

0
MarkeTeam
sobota, 14 maja 2011 / Published in Aktualności, Uncategorized

V edycja gry miejskiej Marketing Challenge

Studenckie Koło Naukowe MarkeTEAM po raz kolejny przedsięwzięło organizację tego wydarzenia. Tegoroczne wyzwanie podjęło ponad 60 studentów podzielonych na trzyosobowe zespoły. Tematyka tej edycji wprowadzała w świat marketingu internetowego. Zawodnicy zmierzyli się z 16 zadaniami z różnych obszarów, m.in.: social media, e-biznes, czy też promocja on-line.

Niezmiennie, turniej ma dwa cele. Pierwszym jest konfrontacja na co dzień zdobywanej wiedzy marketingowej z realiami panującymi na rynku. Natomiast drugi to integracja łódzkich studentów poprzez świetną zabawę.

Uczestnicy wyruszali na miasto po godzinie 9.00 i zmagali się z zadaniami m.in. na dachu budynku Forum 76, w Hydrofornii, Gazecie Wyborczej czy nawet w Rektoracie Uniwersytetu Łódzkiego.

Zarówno gala rozdania nagród, jak i późniejsze afterparty odbyło się w Starej Szwalni przy ul. Sienkiewicza.

Z zadaniami najlepiej poradzili sobie:

 I miejsce
Bełkoczący po zmroku
Łukasz Adamiec
Łukasz Gołacki
Michał Hejduk
 II miejsce
Unbelievable
Mateusz Krawczyk
Marta Oczkowska
Anna Różycka
III miejsce
M&M’s
Monika Bakalarska
Sylwia Nędziak
Marta Szczepaniak

Stawka była wysoka – do wygrania był prywatny lot awionetką nad Łodzią, ufundowany przez firmę Bartolini Air. Jednak nie tylko – wśród wszystkich zespołów rozdaliśmy również wiele książek o tematyce marketingowej, pendrive’y, ekskluzywne zestawy piśmiennicze.Po raz kolejny udało się połączyć świetną zabawę z naukowymi zmaganiami. Uczestnikom zostały wspomnienia, zaś organizatorom – bezcenne doświadczenia. Kolejna edycja już za rok!

Dziękujemy partnerom – Łódzkiej Specjalnej Strefie Ekonomicznej oraz firmie Cybercom. Bez nich z pewnością byłoby nam trudniej zorganizować tak duży event. Zespół organizatorski dziękuje. 🙂

      

  • Tweet
Tagged under: 2011, Anna Różycka, Bartolini Air, Cybercom, e-biznes, Forum 76, Hydrofornia Łódź, koło naukowe, Łódź, Łódzka Specjalna Strefa Ekonomiczna, Łukasz Adamiec, Łukasz Gołacki, MarkeTEAM, marketing, Marketing Challenge, Marta Oczkowska, Marta Szczepaniak, Mateusz Krawczyk, Michał Hejduk, Monika Bakalarska, on-line, SKN, social media, Sylwia Nędziak, Uniwersytet Łódzki, Wydział Zarządzania

What you can read next

Targi „Promocja Akademicka”
Ruszamy pełną parą
„Jak przetrwać w showbiznesie” – spotkanie z Kamilem Bednarkiem

O nas

MarkeTEAM to koło naukowe działające na Wydziale Zarządzania UŁ, skupiające studentów, którzy chcą zacząć zdobywać doświadczenie zawodowe już na studiach.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Skład
  • Projekty
  • Aktualności
  • Kontakt

Kontakt

Masz pytania? Chcesz poznać szczegóły naszych działań i zobaczyć skale tego, czym się zajmujemy? Jesteśmy do Twojej dyspozycji.

Skontakuj się z nami

MarkeTEAM ®

TOP