Mieliśmy dzisiaj przyjemność reprezentować Wydział Zarządzania na uniwersyteckim pikniku naukowym w Manufakturze. Tradycją organizowanego od kilku lat pikniku jest prezentacja ciekawych eksperymentów i badań kół naukowych i organizacji studenckich ze wszystkich wydziałów Uniwersytetu Łódzkiego. To jedyna okazja, aby obok siebie stanęli chemicy i fizycy, papieroznawcy i zoologowie, historycy i ekonomiści. Reprezentacja MarkeTEAM zaproponowała odwiedzającym piknik udział w tzw. „ślepym teście” – eksperymencie, w którym goście próbowali Coca-colę i Pepsi starając się rozpoznać oba napoje i określić swoje preferencje smakowe. W eksperymencie potwierdziliśmy, że smak nie jest decydującym czynnikiem wyboru i lojalności wobec napojów. Na 390 zbadanych respondentów, 155 osób zadeklarowało preferencje wobec jednego z napojów, jednocześnie nie będąc w stanie rozpoznać swojej marki w teście! 152 osób zadeklarowało preferencje wobec jednego z napojów, jednocześnie w „ślepym teście” ujawniając wyższe preferencje wobec konkurencyjnego napoju! Jako marketerzy jesteśmy więc spokojni o potrzebę prowadzenia działalności marketingowej i o przyszłość naszego zatrudnienia 🙂
O nas
MarkeTEAM to koło naukowe działające na Wydziale Zarządzania UŁ, skupiające studentów, którzy chcą zacząć zdobywać doświadczenie zawodowe już na studiach.
Mapa strony
Kontakt
Masz pytania? Chcesz poznać szczegóły naszych działań i zobaczyć skale tego, czym się zajmujemy? Jesteśmy do Twojej dyspozycji.