Marketing Show to turniej, który miał na celu integrację zespołu MarkeTEAM przy połączeniu rywalizacji z zabawą. Konkurencje związane były z marketingiem i miały merytoryczny charakter. Turniejowe rundy nie polegały jedynie na testowaniu znajomości suchej teorii. Zadaniem uczestników było na przykład rozróżnienie produktów takich firm jak Unilever czy Procter&Gamble, wykazanie się orientacją w strukturze społecznej w Polsce, członkowie MarkeTEAM’u ścierali się także w konkurencjach dotyczących reklam. Turniej sprawdzał również znajomość najbardziej wartościowych, światowych marek. Na zakończenie zawodnicy uhonorowani zostali medalami MarkeTEAM. Marketing Show przygotowany został przez dwie członkinie koła – Olę Pająk oraz Igę Słowińską.
O nas
MarkeTEAM to koło naukowe działające na Wydziale Zarządzania UŁ, skupiające studentów, którzy chcą zacząć zdobywać doświadczenie zawodowe już na studiach.
Mapa strony
Kontakt
Masz pytania? Chcesz poznać szczegóły naszych działań i zobaczyć skale tego, czym się zajmujemy? Jesteśmy do Twojej dyspozycji.