Bohaterami spotkania byli Andrzej Muszyński i Grzegorz Jarosz – specjaliści product placement z firm Aldentro Branded Content oraz Strawberry Brandend Content Stategies. Spotkanie miało formę dyskusji, podczas której poruszone zostały ciekawe aspekty product placement takie jak: status prawny, świadomość klientów, tajniki sprzedaży placementu oraz wiele innych. Wypowiedzi gości wzbogacone były licznymi przykładami mniej lub bardziej udanych kreacji product placement pochodzących z zagranicy, a także z rodzimego podwórka. Spotkanie z praktykami product placement miało charakter otwarty, na sali zgromadzonych było kilkadziesiąt osób żywo zainteresowanych tematem. Na zakończenie wszyscy uczestnicy wspólnie przeprowadzili Analizę SWOT polskiego rynku product placement.
O nas
MarkeTEAM to koło naukowe działające na Wydziale Zarządzania UŁ, skupiające studentów, którzy chcą zacząć zdobywać doświadczenie zawodowe już na studiach.
Mapa strony
Kontakt
Masz pytania? Chcesz poznać szczegóły naszych działań i zobaczyć skale tego, czym się zajmujemy? Jesteśmy do Twojej dyspozycji.