Marketing Challenge 2009 to 100 uczestników, 25 zespołów, 16 zadań oraz 20 członków MarkeTEAM, pracujących na wspólny sukces, jakim niewątpliwie był sobotni turniej. W ocenie jury, w składzie dr Barłomiej Kurzyk, dr Marcin Stawiszyński, oraz Adam Radoń, z zadaniami z zakresu marketingu kultury najlepiej poradzili sobie:
I miejsce – Kamikaze Squad w składzie:
- Małgorzata Wach
- Łukasz Gołacki
- Artur Urbańczyk
- Artur Staniszewski
II miejsce – No cock in the country w składzie:
- Karolina Cichecka
- Damian Iwanicz
- Mariusz Kwiatkowski
- Tomasz Matczak
III miejsce – Babeczki z rodzynkiem w składzie:
- Nina Piątkowska
- Agnieszka Prusisz
- Kasia Śliwińska
- Marcin Jędrusiński
Po całym dniu zmagań wraz ze zwycięzcami i pokonanymi bawiliśmy się do białego rana w łódzkim klubie Rezydencja. Na IV edycję Marketing Challenge zapraszamy ponownie za rok!