Przeszliśmy już drugą – ostatnią część szkolenia z badań fokusowych. Pierwsze spotkanie z Panem Arkadiuszem Wódkowskim z Polskiego Towarzystwa Badaczy Rynku i Opinii (PTBRiO) miało charakter teoretyczny. Teraz mogliśmy wykorzystać w praktyce zdobytą wiedzę podczas symulacji takiego badania.Wcieliliśmy się w rolę badanych jak i obserwatorów dyskusji. Spostrzeżenia i uwagi na koniec warsztatówbyły zaskakujące. Dziękujemy za możliwość odbycia warsztatów w profesjonalnej pracowni fokusowej w Łodzi.
O nas
MarkeTEAM to koło naukowe działające na Wydziale Zarządzania UŁ, skupiające studentów, którzy chcą zacząć zdobywać doświadczenie zawodowe już na studiach.
Mapa strony
Kontakt
Masz pytania? Chcesz poznać szczegóły naszych działań i zobaczyć skale tego, czym się zajmujemy? Jesteśmy do Twojej dyspozycji.