MarkeTEAM | XXV Kamień Milowy – podsumowanie
5076
post-template-default,single,single-post,postid-5076,single-format-gallery,ajax_updown,page_not_loaded,smooth_scroll,,wpb-js-composer js-comp-ver-3.6.12,vc_responsive

XXV Kamień Milowy – podsumowanie

W dniach 4-6 listopada, w miejscowości ośrodku Zacisze-Bis w Koszelówce, odbył się tegoroczny, zimowy Kamień Milowy ? będący wyjazdem mającym swoją tradycję w naszym kole. Podczas tych trzech dni, mieliśmy okazję lepiej się poznać, wspólnie popracować, opracować koncepcję kolejnych działań i podszkolić swoje umiejętności.

Podczas tegorocznego zimowego Kamienia, uczyliśmy się więcej na temat zarządzania projektami ? jak ważne są cele, wizja i plan projektu oraz, mogliśmy zagrać w Chłopską Szkołę Biznesu ? grę w której mogliśmy odkryć i rozwinąć nasze talenty biznesowe, negocjacyjne, sprawdzające nasze umiejętności współpracy z innymi

Elementem Kamienia, na który wszyscy najbardziej czekali, był przydział nowych członków koła do projektów. Nie była to łatwa decyzja, jednak i to się udało. Poniżej prezentujemy składy poszczególnych projektów (nowi zapisane są kursywą).

SKŁADY DUŻYCH PROJEKTÓW

Łódź Jungle Web
Maciej Janik, Michał Gorzyński, Aneta Olejniczak, Magda Wielgus, Michelle Biazik, Igor Zmitrowicz, Dominika Kraina

Marketing Challenge
Gabriela Karbowska, Michał Kochanowski, Artur Ceran, Patrycja Gwardecka, Marta Urbańska, Karolina Walczak, Mariusz Marciniak

Którędy do Marketingu?
Mikołaj Smuga, Natalia Hajszprych, Aleksander Starzyński, Maciej Malarski, Marek Gołąb

Niezatytułowany turniej marketingowy
Michał Kochanowski, Kamil Goworek, Paulina Koszczyk

Brak komentarzy