Wyniki rekrutacji

20 października po kilku tygodniach przygotowań nadszedł czas na długo wyczekiwaną rekrutację! Po promocji na Skołowaniu, rozpuszczeniu wieści zarówno w Internecie, jak i wśród wszystkich znajomych, na naszą rekrutację przybyły 44 osoby! Ogromnie cieszy nas ten wynik będący poświadczeniem, że to co robimy bawi i inspiruje innych. W czasie spotkania przedstawiliśmy rekrutom zakres naszych działań i przybliżyliśmy zasady pracy w MarkeTEAM. O dziwo, nikt nie uciekł 😉 Po wstępie organizacyjnym przyszedł czas na chwilę merytoryki i niespodziankę dla przybyłych.

 

Na naszym spotkaniu pojawili się nasi dobrzy przyjaciele – agencja interaktywna MOSQi.TO. Basia Jagoda opowiedziała nam wszystkim o radościach i trudach kampanii Łódź Pozdrawia, która była w późniejszym czasie inspiracją w czasie rozwiązywania case?u, za co ogromnie dziękujemy. A z czym musieli zmierzyć się uczestniczący w rekrutacji? Ich zadaniem było stworzenie kampanii kreatywnej wylosowanego miasta z województwa łódzkiego. Bazując na podstawowych informacjach uczestnicy tworzyli m.in. koncepcje virali, interaktywnych banerów internetowych, czy też bilboardów.

 

Na zakończenie pracy przedstawiali swoje pomysły przed jury w składzie Basi Jagody i opiekuna MarkeTEAM – Bartłomieja Kurzyka. Po zakończeniu części oficjalnej, w celu lepszego poznania kandydatów udaliśmy się na integrację, gdzie rozmowom nie było końca. Na zakończenie procesu rekrutacji, przyszedł czas na podejmowanie decyzji. Po bardzo długiej i zażartej dyskusji oraz rozpatrzeniu wszystkich kandydatur, dokonaliśmy wyboru 12-tki najlepszych!

 

W ich skład wchodzą:

Przemek Jańczyk

 

 

Patrycja Świątek

 

Patrycja Skrzypniak

 

Marta Ziętak

 

Maciej Janik

 

Ewelina Buchta

 

Dawid Błaszczyk

 

Damian Zawadzki

 

Angelika Żyżniewska

 

Adrian Sęk

 

Angelika Marcioch

 

Justyna Spychalska

 Już jutro zobaczymy się na pierwszym spotkaniu MarkeTEAM w pełnym składzie na rok akademicki 2014/2015. Witajcie na pokładzie!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.