Wiedźmin na Wydziale Zarządzania UŁ

Zapraszamy na wyjątkowe spotkanie z cyklu „Goście MarkeTEAM”. Tym razem poruszymy temat marketingu gier komputerowych. Naszym gościem będzie szef marketingu CD Projekt Red S.A. Michał Platkow-Gilewski – a osią spotkania – światowy sukces polskiej gry „Wiedźmin”. Pierwsza jej część wydana w 2007 r. sprzedała się w 1,8 mln egzemplarzy na całym świecie. Druga, której premiera miała miejsce 17 maja 2011 r. sprzedaje się o 30% lepiej. Ich najnowsze osiągnięcie to wydanie 17 kwietnia 2012 r. Wiedźmina 2: Zabójcy Królów Edycja Rozszerzona na Xbox 360 i komputery PC, który jest jedną z najlepiej sprzedających się gier w Wielkiej Brytanii.

Jak wykreować markę gry komputerowej? Co zrobić, aby to właśnie ta a nie inna spośród tysięcy dostępnych dzisiaj gier osiągnęła sukces? Jeśli ciekawi Was odpowiedź na te bądź inne pytania to nie może Was zabraknąć na tym spotkaniu!

Zapraszamy 16 maja o godzinie 13.30 do sali 206 na Wydziale Zarządzania UŁ.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *