Warsztat w ramach „Uniwersytetu dla Dzieci”

W ramach projektu „Uniwersytet Łódzki dla Dzieci” przeprowadziliśmy dzisiaj pierwszy z zaplanowanych pięciu zajęć warsztatowych. Adresatami warsztatów były dzieci w wieku 10-12 lat a tematem spotkania – pytanie „Dlaczego kupujemy?”

Głównym celem spotkania była prezentacja podstawowych narzędzi oddziaływania firm na zakupy. Dzięki udziałowi w warsztatach dzieci mogą lepiej zrozumieć swoje zachowania, co może zaowocować budową podstaw świadomych zachowań konsumpcyjnych. Dzieci zaczynają w tym wieku budować własne wzorce konsumpcji i postaw wobec zakupów i reklamy. Warsztaty mogą stać się podstawą rozmowy z rodzicami na temat potrzeb, zakupów, pozytywnych i negatywnych stron reklamy etc.

Podczas spotkania mali studenci zmierzyli się z różnymi zadaniami i zabawami, które dotyczyły między innymi znajomości sloganów reklamowych czy bohaterów marek. Z większością zagadek dzieci nie miały problemów. Musimy przyznać, że większość młodych osób dobrze orientuje się w świecie reklamy, mają także wyrobioną jasną opinię na ten temat. Na koniec każde dziecko zostało mianowane „Ekspertem Marketingu”.

%%wppa%%

%%slide=29%%

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.