MarkeTEAM | Uniwersytet Zawsze Otwarty – Marketing Sensoryczny
2945
post-template-default,single,single-post,postid-2945,single-format-standard,ajax_updown,page_not_loaded,smooth_scroll,,wpb-js-composer js-comp-ver-3.6.12,vc_responsive

Uniwersytet Zawsze Otwarty – Marketing Sensoryczny

MarkeTeam nie śpi! Już po raz drugi, w tym roku akademickim, członkowie naszego koła naukowego mieli okazję zaciekawić swoją wiedzą na temat marketingu sensorycznego, tym razem, młodszych kolegów z ZSP  nr. 2 w Szczercowie. Po krótkiej prezentacji każdy miał okazję wziąć udział w grze połączonej ze zwiedzaniem Wydziału Zarządzania. Zwycięska drużyna, by otrzymać upominki i zaszczytne miano ?Mistrzów Zmysłów? musiała m.in. pochwalić się wiedza na temat znanych produktów i marek oraz dużą dozą spostrzegawczości. Mamy nadzieje, że nasze wysiłki przełożą się na lepsze zrozumienie tematyki marketingu sensorycznego!

Serdecznie zapraszamy na kolejne warsztaty w ramach projektu Uniwersytet Zawsze Otwarty!

Brak komentarzy