Uniwersytet Zawsze Otwarty – Marketing Sensoryczny

MarkeTeam nie śpi! Już po raz drugi, w tym roku akademickim, członkowie naszego koła naukowego mieli okazję zaciekawić swoją wiedzą na temat marketingu sensorycznego, tym razem, młodszych kolegów z ZSP  nr. 2 w Szczercowie. Po krótkiej prezentacji każdy miał okazję wziąć udział w grze połączonej ze zwiedzaniem Wydziału Zarządzania. Zwycięska drużyna, by otrzymać upominki i zaszczytne miano ?Mistrzów Zmysłów? musiała m.in. pochwalić się wiedza na temat znanych produktów i marek oraz dużą dozą spostrzegawczości. Mamy nadzieje, że nasze wysiłki przełożą się na lepsze zrozumienie tematyki marketingu sensorycznego!

Serdecznie zapraszamy na kolejne warsztaty w ramach projektu Uniwersytet Zawsze Otwarty!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *