Spotkanie na temat reklam Outdoor

W środę mieliśmy okazję spotkać się z dwiema osobami zajmującymi się outdoorem. Lech Kaczoń (prezes Izby Gospodarczej Reklamy Zewnętrznej) i Aleksandra Stępień (prezes stowarzyszenia Miasto Moje A w Nim) rozmawiali z nami o problemach, dobrych praktykach i etyce w reklamie zewnętrznej.

Najwięcej czasu poświęciliśmy na prawne i etyczne aspekty tego medium reklamowego. Zobaczyliśmy wiele wartościowych przykładów, jak powinno się wykorzystywać outdoor, a czego powinniśmy unikać.

Dowiedzieliśmy się, że reklama OOH ma się całkiem dobrze – można na niej zarabiać, ale warto pamiętać również o dobrze publicznym przy wykorzystywaniu tego medium.

%%wppa%%
%%slide=83%%

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *