MarkeTEAM | Spotkanie na temat reklam Outdoor
2719
post-template-default,single,single-post,postid-2719,single-format-standard,ajax_updown,page_not_loaded,smooth_scroll,,wpb-js-composer js-comp-ver-3.6.12,vc_responsive

Spotkanie na temat reklam Outdoor

W środę mieliśmy okazję spotkać się z dwiema osobami zajmującymi się outdoorem. Lech Kaczoń (prezes Izby Gospodarczej Reklamy Zewnętrznej) i Aleksandra Stępień (prezes stowarzyszenia Miasto Moje A w Nim) rozmawiali z nami o problemach, dobrych praktykach i etyce w reklamie zewnętrznej.

Najwięcej czasu poświęciliśmy na prawne i etyczne aspekty tego medium reklamowego. Zobaczyliśmy wiele wartościowych przykładów, jak powinno się wykorzystywać outdoor, a czego powinniśmy unikać.

Dowiedzieliśmy się, że reklama OOH ma się całkiem dobrze – można na niej zarabiać, ale warto pamiętać również o dobrze publicznym przy wykorzystywaniu tego medium.

%%wppa%%
%%slide=83%%

Brak komentarzy