Łódź Jungle Web

Łódź Jungle Web to największe studenckie wydarzenie marketingowe w Polsce organizowane przez SKN MarkeTEAM

Początki projektu Łódź Jungle Web sięgają 2011 roku. To właśnie wtedy w głowach młodych, ambitnych i pełnych pasji studentów narodził się niecodzienny pomysł na zorganizowanie konferencji opartej na profesjonalnych standardach. Już od pierwszej edycji Łódź Jungle Web przyciąga entuzjastów marketingu internetowego z całej Polski. Wśród naszych gości można spotkać studentów, start-upowców oraz ludzi z branży interaktywnej. Co roku dokładamy starań, aby stworzyć jak najlepszą atmosferę, która będzie sprzyjać dobrej zabawie i zawieraniu nowych znajomości. Naszym priorytetem pozostaje jednak merytoryka, co gwarantuje poczucie satysfakcji dla tych, którzy lubią, gdy jest treściwie.

Nasza dżungla wyrasta na patio Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego. To tam przez cały rok sadzimy nasze palmy, aby wyrosły i dobrze się prezentowały przez te wyjątkowe dwa dni w roku. Wirtualny świat nieustannie się rozrasta i dla wielu osób może kojarzyć się właśnie z dziką dżunglą. Łódź Jungle Web to przygoda, w której wcielasz się w rolę odważnego podróżnika. Dołączając do naszej wyprawy musisz liczyć się z tym, że wejdziemy naprawdę daleko w głąb dżungli. Będziemy poruszać się wzdłuż rzeki, gdyż wokół niej występują najciekawsze gatunki roślin i zwierząt. W trakcie wędrówki napotkasz wiele pomocnych osób, które będą z pasją opowiadać o narzędziach ułatwiających przeprawę, zwyczajach plemion i trendach panujących w dżungli. Przy snuciu opowieści, będą bazować na własnych doświadczeniach i zdobytej wiedzy.

Nasza konferencja to także miejsce dla osób, które już dobrze znają tajemniczy świat dżungli. Jeśli jesteś doświadczonym wojownikiem i swobodnie poruszasz się po obszarach, które obraliśmy za cele naszej ekspedycji – znajdzie się też coś dla Ciebie! Wkraczając do naszej wioski masz możliwość poznania nowych, ciekawych osób, które zasilą Twoją książkę kontaktów; posłuchania jak inni radzą sobie w dżungli, a także poznania spektakularnych historii, które są dowodem na to, że w branży interaktywnej zawsze dzieje się coś ciekawego. Być może nawet uda Ci się zainspirować kogoś własną historią? Kto wie, przyjdź i przekonaj się sam.