MarkeTEAM | Projekty
33
page-template-default,page,page-id-33,page-parent,ajax_updown,page_not_loaded,smooth_scroll,,wpb-js-composer js-comp-ver-3.6.12,vc_responsive
Punktem wspólnym wszystkich realizowanych przez MarkeTEAM projektów jest rozwój należących do niego studentów. W ramach ogólnie zakreślonych ram, jesteśmy organizacją elastyczną – podejmujemy się różnych inicjatyw, które są zgodne z zainteresowaniami i celami rozwojowymi aktualnego składu Koła Naukowego.

 

Wśród wielu projektów realizowanych przez MarkeTEAM można wyróżnić w miarę stałe grupy, które w sumie składają się na definicję zakresu zainteresowań organizacji.

Projekty

SPECJALNE

To największe projekty, których realizacji podejmuje się MarkeTEAM. Zwykle przyjmują kształt wydarzeń otwartych skierowanych do studentów marketingu i biznesu z całej Łodzi.
mch-17
jungleweb17-3
kdm-17

WIEDZA

Zlecone nam projekty, organizowane eventy i spotkania z praktykami służą wszystkim członkom koła do poszerzania zdobytej już wiedzy akademickiej i wykorzystania merytoryki w praktycznym działaniu. Staramy się być na bieżąco z nowinkami pojawiającymi się na rynku, wiedzę czerpiemy nie tylko z własnej biblioteki (niemal 150 specjalnie wybranych pozycji), ale też z prenumeraty magazynów marketingowych, np. Brief czy Marketing w Praktyce.  Każde nasze spotkanie udowadnia nam, że marketing jest obszarem niezwykle wszechstronnym i że chcemy go poznawać coraz bardziej. W tym celu organizujemy nie tylko cotygodniowe spotkania, ale też weekendowe warsztaty, gdzie pracujemy w mniej formalnej atmosferze. W tym czasie „walczymy”z case study przygotowanymi przez naszego opiekuna, spotykamy się z weteranami koła, którzy dzielą się swoimi doświadczeniami i gośćmi z zewnętrznych organizacji.

WSPÓŁPRACA Z WZ

Jesteśmy kołem aktywnie działającym przy Katedrze Marketingu, wydziału Zarządzania UŁ, dlatego często wspieramy alma mater naszym czasem i doświadczeniem. Liczymy, że naszymi działaniami pomagamy budować wizerunek uczelni otwartej na studentów, innowację i wiedzę. Przykładami podejmowanych w tym obszarze projektów jest reprezentowanie Wydziału na łódzkich piknikach naukowych, udział w projekcie „Uniwersytet Łódzki dla Dzieci” czy „Uniwersytet Zawsze Otwarty”.

KOMUNIKACJA

Dzięki już rozpoznawlanej marce MarkeTEAM, która ciągle jest budowana w świadomości coraz szerszej grupy odbiorców możemy komunikować się z otoczeniem. Kreujemy nowe odsłony strony internetowej www.marketeam.pl, sesje zdjęciowe, tworzymy plakaty i  gadżety aby rozpowszechniać wizerunek Koła na zewnątrz. Praca nad tym projektem daje nam nieocenioną i rzadko spotykaną szansę przećwiczenia sobie korzystania z zasad, filozofii i narzędzi budowy marki na żywym organizmie.

INTEGRACJA

Każdy doskonale wie, że najefektywniejsza praca jest w zespole, który składa się z osób znających swoje możliwości i lubiących ze sobą przebywać. Aby nasze projekty były na jak najwyższym poziomie staramy się wzmacniać więzi między członkami MarkeTEAM poprzez spotkania poza murami uczelni i wyjazdy integracyjno-szkoleniowe tj. „Kamienie milowe”