MarkeTEAM | Łódź Jungle Web
2807
portfolio_page-template-default,single,single-portfolio_page,postid-2807,ajax_updown,page_not_loaded,smooth_scroll,,wpb-js-composer js-comp-ver-3.6.12,vc_responsive

Konferencja Łódź Jungle Web, nasz drugi flagowy projekt realizowany przez członków koła, jest jedyną taką inicjatywą w całym województwie.

 

To dwudniowe wydarzenie, ma za zadanie przybliżyć wszystkim zainteresowanym, specyfikę działań marketingowych podejmowanych w Internecie. Podczas konferencji, uczestnicy mogą brać udział w szeregu prelekcji, panelach dyskusyjnych, warsztatach, konkursach oraz wszelkich atrakcjach towarzyszących wydarzeniu, bez konieczności uiszczania jakichkolwiek opłat. Dzięki temu, absolutnie każdy może rozszerzać swoje horyzonty, uczyć się od najlepszych w branży oraz rozwijać nowe lub uprzednio nabyte umiejętności.

 

Niezmiennie, uwaga poświęcona jest zagadnieniom dotyczącym m.in. SEO/SEM, social media, e-mail marketingowi, reklamom w Internecie, mobile, UX, blogom/vlogom, monitoringowi w sieci. Aby tematyka poruszana na prelekcjach oraz warsztatach była atrakcyjna dla uczestników, co roku poszerzana jest o zagadnienia istotne, bieżące, zahaczające o trendy i nowe zjawiska w marketingu. Wydarzenie przyciąga firmy z całej Polski, do tej pory współpraca podejmowana była m.in. z DDB, K2 Internet, Havas Worldwide Warsaw, Brand24, Google, Sotrender, Ericpol, Listonic, Toya, NK.pl, Brief czy Goldenline.

 

Członkowie koła dwoją się i troją, aby z roku na rok, oferować uczestnikom wydarzenia coraz lepszą jakość. O atmosferę nie należy się martwić, ponieważ cała konferencja niepowtarzalnym klimatem, dżunglą i niespożytą energią stoi.

data

6-7 kwietnia 2017

PROJEKTY