Piknikowy Dzień Dziecka

1 czerwca członkowie MarkeTEAM uczestniczyli w Pikniku Wiedzy i Nauki Uniwersytetu Łódzkiego, odbywającego się na Wydziale Zarządzania. Odwiedzający nasze stoisko mieli możliwość sprawdzenia się w teście preferencji Coca-cola/Pepsi. Ślepy test to jedna z technik badawczych, służąca do oceny jakości i preferencji produktów. Polega na testowaniu przez konsumentów produktów bez oznaczenia ich marką.
Mimo deszczowej pogody stoisko MarkeTEAM cieszyło się dużym zainteresowaniem, a w naszym eksperymencie wzięło udział 155 osób.
Wyniki testu pokazują, że wcale nie był on tak prosty jakby mogło się wydawać.

 


Duża część zbadanych osób deklarując preferencje wobec jednego z napoi, nie potrafiła rozpoznać swojego ulubionego napoju w teście, bądź ujawniali wyższe preferencje wobec konkurencyjnego napoju:)

%%wppa%%
%%slide=53%%

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.