NetworKING

Mamy ogromną przyjemność zaprosić w imieniu organizatorów – agencji reklamowej VibeMatters i  Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego na pierwsze spotkanie z cyklu NetworKING. 

Umiejętności nawiązywania i utrzymywania kontaktów są dzisiaj jednym z najważniejszych elementów decydujących o sukcesie w rozwoju zawodowym. Z naszych obserwacji wynika jednak, że ten bardzo istotny element kształtowania własnej wartości na rynku pracy często umyka uwadze szkół i uniwersytetów.
Dlatego też zdecydowaliśmy się zorganizować cykl spotkań pod wspólnym tytułem NetworKING. Chcemy pokazać studentom dobre praktyki i kształtować pozytywne nawyki profesjonalnego i etycznego wykorzystywania kontaktów. Przedstawić profesjonalistów, którzy wykorzystują networking w swojej codziennej pracy. Ludzi, którzy dzięki opanowaniu technik networkingowych i naturalnym umiejętnościom powodują, że ich praca staje się efektywna i wydajna. Którzy muszą sprostać wielu niespodziewanym sytuacjom i kryzysom, rozwiązując je przy pomocy wypracowanej sieci połączeń służbowych.

Spotkanie, jako pierwsze w serii, ma zadanie przekazać uczestnikom podstawową wiedzę na temat potrzeby świadomego nawiązywania i utrzymywania kontaktów dla celów zawodowych. Koncentrujemy się na możliwych do uzyskania efektach i prezentacji korzyści z rozwoju umiejętności networkingu. Pierwsze spotkanie stanowić będzie wstęp do kolejnych, poświęconych bardziej szczegółowym zagadnieniom.

Spotkanie odbędzie się 22 października 2012 (poniedziałek) w godzinach 12:00 – 14:30 na Wydziale Zarządzania UŁ (ul. Matejki 22/26) w sali 207.

Program pierwszego spotkania:

  • 12:00 – 12:15 Wprowadzenie, dr Bartłomiej Kurzyk
  • 12:15 – 13:00 Sieć kontaktów a poszukiwanie pierwszej pracy i awans zawodowy, Bartłomiej Cyganek
  • 13:00 – 13:45 Wykorzystanie sieci kontaktów w public relations, Krzysztof Kouyoumdjian
  • 13:45 – ok. 14:30 Sesja pytań i odpowiedzi, moderator: dr Bartłomiej Kurzyk

Informacje o gościach:

  • Bartłomiej Cyganek, Dyrektor Personalny, Amcor
    Absolwent UŁ. Posiada 12 lat doświadczenia na stanowiskach związanych z zarządzaniem pracownikami w międzynarodowych firmach produkcyjnych B2B (Amcor i Philips). Jako Dyrektor Personalny uczestniczył w wielu projektach lokalnych jak i międzynarodowych (budowa i rozbudowa zakładów produkcyjnych, restrukturyzacja, tworzenie i wdrażanie modeli kompetencyjnych dla pracowników różnego szczebla itp.). Specjalizuje się w tworzeniu modeli HR wspierających strategie firm. Od 3 lat zarządza funkcją HR w 6 krajach Europy Środkowo Wschodniej w jednej z dywizji firmy Amcor (Turcja, Rosja Czechy, Polska, Niemcy i Belgia). Równolegle do swych obowiązków, przez 5 lat pełnił funkcję Prezesa Zarządu Związku Pracodawców Regionu Łódzkiego.
  • Krzysztof Kouyoumdjian, Corporate Communication Manager, Philips Polska
    Związany z branżą PR od 16 lat. Karierę zawodową rozpoczął w połowie lat 90. w agencjach reklamowych i PR. Od 4 lat odpowiada za komunikację w grupie Philips w Polsce. W latach 2002-2008 pracował na stanowisku PR Managera w jednej z najszybciej rozwijających się polskich firm farmaceutycznych – Polfie Kutno SA (obecnie część koncernu farmaceutycznego Teva). Na początku XXI wieku tworzył profesjonalny dział PR w Radiu Zet. Pomysłodawca wielu kampanii komunikacyjnych oraz działań na rzecz budowania wizerunku marek.
  • Bartłomiej Kurzyk, Wydział Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego
    Doktor nauk ekonomicznych. Absolwent Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego. Zatrudniony na stanowisku adiunkta w Katedrze Marketingu. Specjalizuje się w zagadnieniach związanych z komunikacją marketingową, w tym w szczególności związanych z wykorzystaniem Internetu i innych, mniej standardowych działań. Laureat pięciu nagród studentów dla najlepszych prowadzących, w tym najbardziej prestiżowej – wykładowca absolwenta 2007. Opiekun Studenckiego Koła Naukowego Marketingu MarkeTEAM.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.