MarkeTEAM | Marketing na Wynos – podsumowanie
4400
post-template-default,single,single-post,postid-4400,single-format-gallery,ajax_updown,page_not_loaded,smooth_scroll,,wpb-js-composer js-comp-ver-3.6.12,vc_responsive

Marketing na Wynos – podsumowanie

W miniony czwartek (10 grudnia) na Wydziale Zarządzania odbyła się pierwsza edycja konferencji Marketing na Wynos. To najnowsze wydarzenie organizowane przez nasze Koło. Zostaje ono włączone – obok gry miejskiej Marketing Challenge oraz konferencji Łódź Jungle Web – do grona dużych projektów SKN MarkeTEAM!

 

Sześcioosobowy zespół od tygodni przygotowywał ten dzień, aby zrealizować postawione sobie wcześniej cele. Przede wszystkim chcieliśmy przyciągnąć ambitnych studentów, którzy jeszcze nie do końca wiedzą, co chcą robić w przyszłości. Udało nam się zebrać prawie całą salę uczestników chętnie biorących udział w dyskusjach z prelegentami.

 

Zaproszenie ciekawych specjalistów z branży marketingowej również było dla nas bardzo ważne. Zależało nam na tym, by byli to ludzie, których ścieżka rozwoju nie była łatwa i oczywista, ale już osiągnęli upragniony sukces. Prelekcje podzielone na trzy bloki, doradztwo indywidualne oraz warsztaty spotkały się z pozytywnym odbiorem – zarówno wśród występujących czy prowadzących, jak i uczestniczących w konferencji.

 

Tegoroczna edycja ubrana została w kulinarny motyw rodem z Chin. Każdy uczestnik przy rejestracji otrzymał charakterystyczne pudełko do dań na wynos, w którym schowane były ciasteczka szczęścia z stricte marketingową „wróżbą”, program dnia w formie menu oraz gadżety naszych partnerów. Już nie możemy się doczekać, co wymyśli ekipa tworząca przyszłoroczną edycję!

 

Jeszcze raz bardzo dziękujemy wszystkim zaangażowanym w zorganizowanie Marketingu na Wynos. Już wkrótce relacja filmowa z wydarzenia na naszym kanale na YouTube.

 

Do zobaczenia za rok!

Brak komentarzy