Marketing Challenge 2016

W dniu 21 maja 2016, odbyła się już dziesiąta edycja marketingowej gry miejskiej – Marketing Challenge!

 

Dwadzieścia cztery zespoły w czasie siedmiu godzin gry, ruszyło aby wykonać dwanaście zadań – zarówno wiedzowych, jak i zabawowych – w różnych miejscach w Łodzi, m.in. Teatrze Wielkim, Idea Hubie czy też Sukcesji. Zadania były związane z tematyką tegorocznego MCH, czyli z marketingiem przyszłości. Uczestnicy musieli się wykazać dobrym zarządzaniem czasem, wiedzą, a także swoimi pokładami kreatywności.

 

W tym roku, było kilka nowych, wyjątkowych elementów w grze. Między zadaniami osadzonymi na punktach, była szansa zdobyć dodatkowe punkty w specjalnych wyzwaniach, przekazywanych przez nas poprzez oficjalny profil gry na Snapchacie. Oprócz tego, w tym roku wystartowała specjalna drużyna Weteranów koła, która gdyby brała udział w klasyfikacji, zajęłaby trzecie miejsce!

 

Wieczorem zaś odbyła się w 6 dzielnicy, gala zakończenia dziesiątej edycji Marketing Challenge, na której ogłosiliśmy zwycięzców. Różnicą trzech minut zwyciężył zespół DenzelSquad!

 

Kolejna edycja już za rok!

[vc_row][vc_column width=”1/1″][vc_separator type=”normal” position=”center”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/1″][vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/1″][vc_column_text]Nasz zespół foto-wideo przygotował dla Was małą relację z wydarzenia. Kliknijcie w poniższy przycisk by zobaczyć więcej zdjęć z tegorocznej edycji.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/1″][vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][button size=”full_width” type=”normal” target=”_self” text=”Zobacz zdjęcia!” link=”https://www.facebook.com/media/set/?set=a.1414385641939043.1073741833.187291911315095&type=1&l=d2ece677f6″][/vc_column][/vc_row]

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.