MarkeTEAM | Marketing Challenge 2016
4573
post-template-default,single,single-post,postid-4573,single-format-gallery,ajax_updown,page_not_loaded,smooth_scroll,,wpb-js-composer js-comp-ver-3.6.12,vc_responsive

Marketing Challenge 2016

W dniu 21 maja 2016, odbyła się już dziesiąta edycja marketingowej gry miejskiej – Marketing Challenge!

 

Dwadzieścia cztery zespoły w czasie siedmiu godzin gry, ruszyło aby wykonać dwanaście zadań – zarówno wiedzowych, jak i zabawowych – w różnych miejscach w Łodzi, m.in. Teatrze Wielkim, Idea Hubie czy też Sukcesji. Zadania były związane z tematyką tegorocznego MCH, czyli z marketingiem przyszłości. Uczestnicy musieli się wykazać dobrym zarządzaniem czasem, wiedzą, a także swoimi pokładami kreatywności.

 

W tym roku, było kilka nowych, wyjątkowych elementów w grze. Między zadaniami osadzonymi na punktach, była szansa zdobyć dodatkowe punkty w specjalnych wyzwaniach, przekazywanych przez nas poprzez oficjalny profil gry na Snapchacie. Oprócz tego, w tym roku wystartowała specjalna drużyna Weteranów koła, która gdyby brała udział w klasyfikacji, zajęłaby trzecie miejsce!

 

Wieczorem zaś odbyła się w 6 dzielnicy, gala zakończenia dziesiątej edycji Marketing Challenge, na której ogłosiliśmy zwycięzców. Różnicą trzech minut zwyciężył zespół DenzelSquad!

 

Kolejna edycja już za rok!

Nasz zespół foto-wideo przygotował dla Was małą relację z wydarzenia. Kliknijcie w poniższy przycisk by zobaczyć więcej zdjęć z tegorocznej edycji.

Brak komentarzy