MarkeTEAM | Marketing Challenge 2015
3841
post-template-default,single,single-post,postid-3841,single-format-standard,ajax_updown,page_not_loaded,smooth_scroll,,wpb-js-composer js-comp-ver-3.6.12,vc_responsive

Marketing Challenge 2015

Dziewiątego maja, Łódź rozbrzmiewała dźwiękami dziewiątej już edycji „Marketing Challenge”.
 

Dwadzieścia dziewięć zespołów w składzie z Managerem, Wokalistą i Gitarzystą miało do wykonania po 17 zadań znajdujących się w 16 miejscówkach na terenie naszego miasta. 87 osób podzielonych na trzyosobowe teamy stawiło się na Wydziale Zarządzania, już o 8 rano w sobotę. Następnie zespoły odebrały najpotrzebniejsze informacje o trasie koncertowej, w którą za chwilę mieli ruszyć. Upragnionym celem było oczywiście pierwsze miejsce, czyli otrzymanie Diamentowej Płyty za największą liczbę sprzedanych płyt.
 

Po wykonaniu tzw. Zadania „0” uczestnicy parę minut po godzinie 10 udali się w trasę. „The sound of marketing” – bo pod takim tytułem odbywała się tegoroczna gra – wymagała od uczestników niemałej wiedzy, kreatywności, a nawet spostrzegawczości. Na punktach czekały wyzwania, w których zespoły musiały się sprawdzić m.in. jako pomysłodawcy i aktorzy reklamowi, PRowcy potrafiący zaradzić poważnemu kryzysowi, graficy projektujący infografiki czy detektywi stojący w obliczu zamkniętego i tajemniczego kufra.
 

Zadaniami, z którymi uczestnicy poradzili sobie najlepiej było rozpoznawanie muzyki z reklam, a także dopasowanie skojarzeń w formie obrazków do znanych marek. A wszystko w rytmie wielkich marketingowych przebojów!
 

Idealnym podsumowaniem imprezy była uroczysta Gala Zakończenia, która odbyła się oczywiście w muzycznym klimacie.
 

Jeszcze raz chcemy pogratulować zwycięzcom – wŁODZIreje, gdyż to Wy zawładnęliście rynkiem marketingowo-muzycznym!
 

Do zobaczenia za rok!
 
Zespół „Marketing Challenge”

Brak komentarzy