MarkeTEAM AdNight 2013

9 kwietnia MarkeTEAM spotkał się tłumnie na wieczorze poświęconym reklamom. Każdy z członków miał okazję nominować dwie reklamy do konkursu, w którym główną nagrodą był uścisk dłoni organizatora oraz dumny puchar i upominkowa książka.

Wśród przesłanych propozycji mogliśmy obejrzeć zarówno reklamy emitowane na rynku polskim, jak i zagranicznym. Absolutny faworyt wśród spotów to Audi – All in One , który jednomyślnie uzyskał pierwsze miejsce w tajnym głosowaniu.

Na drugim miejscu uplasowała się reklama  Steiff – Don’t be afraid of the dark. Z mniej znanych lecz również ciekawych propozycji pojawiła się reklama płatków Kellogg’s oraz booking.yeah.

%%wppa%%
%%slide=71%%

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.