MarkeTEAM | Łódź Jungle Web 2015
3830
post-template-default,single,single-post,postid-3830,single-format-standard,ajax_updown,page_not_loaded,smooth_scroll,,wpb-js-composer js-comp-ver-3.6.12,vc_responsive

Łódź Jungle Web 2015

Stało się. Łódź Jungle Web 2015 przeszedł do historii. Było dużo zabawy, masa pozytywnej energii, a przede wszystkim ogrom merytorycznej wiedzy, ale zacznijmy od początku.
 

W dniach 23-24 kwietnia 2015 roku na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego zawitała najprawdziwsza dżungla. Jak co roku, postanowiliśmy przybliżyć studentom oraz osobom związanym z branżą interaktywną tematykę szeroko pojętego marketingu internetowego. To, co odróżniało tę edycję od poprzedniej, to otwarcie się dżungli na tematy bardziej technologiczne. Stąd w programie znalazły się osoby reprezentujące firmy IT, opowiadające o tym jak wygląda ta bardziej technologiczna strona dżungli. Dla uczestników przygotowaliśmy 22 prelekcje oraz 10 warsztatów, które cieszyły się ogromnym zainteresowaniem. Co więcej, w naszej dżungli wyrosła również wioska technologiczna. Uczestnicy przechadzający się po patio Wydziału Zarządzania mogli zobaczyć na własne oczy jak powstaje druk 3D, przenieść się do wirtualnej rzeczywistości czy zbudować, a następnie zaprogramować własnego robota. Nie mogło również zabraknąć strefy chilloutowej, na której każdy z uczestników mógł usiąść na leżaku, poleżeć na hamaku, napić się przygotowanych specjalnie na tę okazję dżuglowych, bezalkoholowych drinków w naszym barze, porozmawiać z innymi czy wziąć udział w licznych konkursach. Działo się!
 

Wszystko to nie byłoby możliwe, gdyby nie nasi Partnerzy. Cała nasza wioska bije zatem pokłony dla Partnera Strategiczego firmy Fujitsu Poland oraz Partnerów Głównych – fimom Media4U, AMG.net oraz Mosqi.to, wielka owacja dla naszego Partnera Kreatywnego OSOM Studio oraz Partnera PR Studo PRowokacja! Tłum ochoczo skanduje również nazwy naszych pozostałych Parterów oraz Patronów Medialnych! Dziękujemy za okazane wsparcie oraz liczymy, że miło spędziliście z nami czas. Jeszcze raz, cała wioska krzyczy wielkie Hej dla Was wszystkich!
 

Zainteresowanie tegoroczną edycją przeszło nasze najśmielsze oczekiwania. Nawet najstarsi szamani łapali się za głowy widząc to, co działo się podczas tych dwóch emocjonujących dni. Wszystko to za sprawą znamienitych gości, którzy odważyli się odwiedzić naszą dżunglę. Byli wśród nich m.in. Paweł Tkaczyk, weteran dżunglowych wypraw Michał Sadowski z Brand24, Karol Paciorek, Artur Szatkowski z Dentsu Aegis Network Polska, Chris Waclawek z Estimote oraz przedstawiciele licznych łódzkich firm. Gałęzie naszych dżunglowych kakaowców aż uginały się od ciężaru wiedzy. Podobnie z resztą było na certyfikowanych warsztatach. Emocji co nie miara! A skoro już przy emocjach jesteśmy, warto wspomnieć o naszych dżunglowych after party! Po każdym dniu na uczestników czekała chwila wytchnienia, podczas której można było rozwinąć nawiązane wcześniej kontakty.
 

Naszemu skrybie pomału kończy się już miejsce na kamieniu, więc nie pozostaje nic innego, jak zaprosić Was do odwiedzenia i śledzenia naszego fanpage’a na portalu Facebook, gdzie już niedługo spodziewać się możecie foto i wideo relacji z wydarzenia. Tych, którzy chcą zapoznać się z pełnym programem konferencji oraz poznać wszystkich naszych partnerów, zapraszamy na naszą stronę internetową.
 

To już koniec. Skryba odkłada swoje metalowe dłuto, ostrym dmuchem z swych płuc oczyszcza ostatnie literki z naszych kamiennych tablic. Stawiamy je obok poprzednich edycji i z dumą możemy powiedzieć, że nam się udało. Dziękujemy wszystkim tym, którzy nas odwiedzili, mamy nadzieję, że miło spędziliście czas i obiecujemy, że za rok wrócimy ze zdwojoną siłą! Do zobaczenia!
 

Post użytkownika Łódź Jungle Web.

Brak komentarzy