MarkeTEAM | Łódź Jungle Web 2012, czyli jak budować wizerunek w sieci?
1381
post-template-default,single,single-post,postid-1381,single-format-standard,ajax_updown,page_not_loaded,smooth_scroll,,wpb-js-composer js-comp-ver-3.6.12,vc_responsive

Blog

Łódź Jungle Web 2012, czyli jak budować wizerunek w sieci?

Już 21 i 22 marca na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego (ul. Matejki 22/26, aula A0, poziom -1) odbędzie się ogólnopolska konferencja Łódź Jungle Web 2012. Tegoroczna, pierwsza edycja wydarzenia organizowanego przez Studenckie Koło Naukowe MarkeTEAM, będzie poświęcona budowaniu wizerunku w Internecie.

Konferencja jest skierowana do wszystkich osób zainteresowanych zagadnieniami z obszaru marketingu i Public Relations, choć w programie znajdą się również zagadnienia ciekawe z punktu widzenia studentów kierunków biznesowych (np. zarządzania, finansów, ekonomii) oraz grafików, webmasterów i programistów.

Wśród zaproszonych gości, którzy poprowadzą warsztaty i prelekcje, znajdą się m.in. blogerzy, przedstawiciele agencji public relations i interaktywnych, specjaliści ds. mediów społecznościowych oraz pracownicy banków. Swoje wystąpienia potwierdzili już m.in. Maciej Budzich (bloger, Mediafun), Lidia Mączyńska (PR Manager, Telma Group Communications), Krzysztof Zalasa (Szef działu IT, Kamikaze), Krzysztof Dobrzyński (Head of Social Ads and Application Department, NK.pl), Leszek Piekut (Internet Sales Manager, mBank).

Podczas dwudniowej konferencji zostaną poruszone takie tematy jak:

  • tworzenie stron internetowych, ich użyteczność oraz design,
  • blogi,
  • optymalizacja stron pod wyszukiwarki internetowe (SEO),
  • reklama w Internecie,
  • działania w serwisach społecznościowych (np.: NK.pl, Facebook),
  • e-mail marketing,
  • media i dziennikarstwo internetowe,
  • e-PR,
  • video, foto, grafika,
  • projektowanie oraz skuteczność aplikacji (mobile, Facebook).

Udział w konferencji jest bezpłatny ? wymagana jest jedynie rejestracja za pomocą strony internetowej www.jungleweb.pl. Aktualności na temat projektu można śledzić także na www.facebook.com/LodzJungleWeb.

Brak komentarzy