II Noc Product Placement

W Silver Screen odbyła się zorganizowana przez nas II Noc Product Placement. Największa sala kinowa nie sprostała zainteresowaniu – biletów starczyło tylko na pierwsze dwie godziny sprzedaży. Ponad trzystuosobowa sala pełna była widzów, którzy w trakcie dwóch filmów (“Trzeci” i “Fantastic 4”) sygnalizowali każde pojawienie się na ekranie znanej marki za pomocą gwizdków MarkeTEAM. Uwieńczeniem wieczoru było afterparty, na którym do rana bawili się uczestnicy imprezy. Impreza wzbudziła zainteresowanie dziennikarzy, którzy opisali ją w Gazecie Wyborczej (artykuły z 15.03.2006 i z 17.03.2006) oraz w Dzienniku Łódzkim (artykuł z 15.03.2006).

Już zaczynamy prace nad kolejną edycją. III Noc Product Placement w 2007 roku nabierze zupełnie nowej oprawy!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.