Goście MarkeTEAM – „Strategiczny wywiad biznesowy. Droga do przywództwa rynkowego”

Dzisiaj podejmowanie w firmie strategicznych decyzji bez dobrego wywiadu biznesowego jest jak wypływanie na szerokie wody bez mapy i kompasu. Spisane na straty. Dynamika zmian wymaga ciągłego monitorowania rynku i przeprowadzania analiz w oparciu o twarde dane.
 

Na naszym najbliższym spotkaniu z cyklu „Goście MarkeTEAM” pt. „Strategiczny wywiad biznesowy. Droga do przywództwa rynkowego„, nasi goście – dr Adam Kowalik i Norbert Biernacki  – postarają się przybliżyć Wam zasadność prowadzenia takich działań.
 
Dlaczego audyt rynku stanowi dziś tak wielką wartość dla przedsiębiorców? Jeśli nie jesteś pewny swojej odpowiedzi – prawidłową z pewnością usłyszysz na spotkaniu. Co więcej dowiesz się:  

  • Co to jest strategiczny wywiad biznesowy?
  • Dlaczego to jest takie fascynujące zajęcie?
  • Jakie kompetencje są przydatne w tej pracy?
  • Co może dać studentowi członkostwo w SCIP?

 

Być może nasi goście odkryją przed Wami zawód o którym wcześniej zbyt wiele nie słyszeliście. Może to właśnie praca w EY okaże sie być celem Waszej kariery. Przyjdźcie i rozwiejcie swoje wątpliwości!

 

Dr Adam Kowalik – Absolwent Szkoły Głównej Handlowej oraz stypendysta programu CEMS w Norwegian School of Economics and Business Administration. Kierownik studiów podyplomowych „Strategiczny wywiad biznesowy” w Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie. Założyciel i przewodniczący polskiego oddziału międzynarodowej organizacji Strategic and Competitive Intelligence Professionals (SCIP). Zarządza zespołem strategicznego wywiadu rynkowego w polskim oddziale globalnej firmy doradczej EY. Prowadzi projekty wywiadu konkurencyjnego z wykorzystaniem symulacji „war gaming”. Posiada licencję detektywa.

 

Norbert Biernacki – Key Account Manager w firmie Bayer HealthCare odpowiedzialny za wprowadzanie na rynek nowych innowacyjnych leków w różnych obszarach terapeutycznych. Nagrodzony uczestnictwem w globalnym programie rozwojowym „Bayer Talent Pool”. Członek Strategic & Competitve Intelligence Professionals. Absolwent studiów podyplomowych: „Marketingowe zarządzanie firmą” na Uniwersytecie Łódzkim i „Marketing strategiczny na rynku farmaceutycznym” na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu. Obecnie słuchacz I edycji studiów podyplomowych „Strategiczny wywiad biznesowy” na Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie. Prywatnie interesuje się historią i teorią wojen oraz możliwościami implementacji jej zasad w szeroko rozumianej działalności biznesowej.

 

Zapraszamy do dołączenia w wydarzeniu na Facebooku:

Post użytkownika MarkeTEAM.

 

 

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *