Goście MarkeTEAM – „Marketing sportowy. Jak przyciągnąć klientów i partnerów biznesowych?”

Piłka jest jedna, a bramki są dwie. Czy coś jeszcze? Tak! Marketing jest wszędzie, także w sporcie. Interesujesz się marketingiem lub sportem? Może jednym i drugim? Jeśli tak mamy dla Ciebie idealną propozycje na spędzenie czwartkowego popołudnia.

 

Zapraszamy na kolejne spotkanie z cyklu „Goście MarkeTEAM” pt. „Marketing sportowy. Jak przyciągnąć klientów i partnerów biznesowych? ” z Piotrem Mateckim. Podczas spotkania usłyszysz m.in. o konsumencie w sporcie, roli marki sportowej, sponsoringu, ambush marketingu. Daj się porwać w wir sportowo – marketingowych emocji! Czeka na Ciebie wiele interesujących kwestii, a także chwila na Twoje pytania i możliwość dyskusji.

 

Piotr Matecki

 

Absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu. Ukończył studia podyplomowe Menedżer Sportu oraz Menedżer Imprez Sportowych na Akademii Wychowania Fizycznego w Poznaniu. Prezes zarządu firm PR9 oraz SportWin.

 

Pomysłodawca i organizator 13 edycji Dni Marketingu Sportowego oraz Gali Sportu i Biznesu, podczas której wręczane są Nagrody Biznesu Sportowego Statuetki DEMES.

 

Zarządza Klubami Sportowymi Akademia Piłkarska Reissa, Akademia Piłkarska Falubaz skupiającymi 4200 zawodników. Przez 7 lat odpowiadał za rozwój marketingu klubu KKS Lech Poznań. Odbył staże w klubach: FC Barcelona, Eintracht Frankfurt, Hamburger SV.

 

Współpracuje z European Sponsorship Association (ESA) organizacją wspierającą relacje sponsorskie w Europie. Uczestniczył w realizacji projektów szkoleniowych i naukowych, w tym m.in.: „Ogólnopolski Program Kształcenia Kadr Sportowych”, „Europejska Akademia Sportu”, „Partnerstwo na rzecz rozwoju. Sportowcy na Rynku Pracy”.

 

W latach 2009-2010 Prorektor ds. oferty edukacyjnej i promocji Wyższej Szkoła Zarządzania i Coachingu we Wrocławiu. Współtwórca strategii rozwoju województwa dolnośląskiego do 2020 r. w zakresie kultury fizycznej i sportu w obszarze „Promocja Dolnego Śląska poprzez sport”.

Wydawca i redaktor 8 książek o tematyce marketingu i zarządzania w sporcie oraz branżowego raportu „Sponsoring sportowy w Polsce”. Prowadzi wykłady i szkolenia na uczelniach wyższych oraz consulting dla instytucji państwowych, sportowców oraz firm z zakresu marketingu i zarządzania w sporcie.

 

Niezapomniane widowisko rozegra się już wkrótce – 26 marca w godzina 13:15-14:50 w sali 306 na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego (ul. Matejki 22/26)

 

Aby wziąć udział w spotkaniu, należy się wcześniej zarejestrować:

 

Powered by Typeform

 

Dołączcie również do wydarzania na Facebook’u i udostępniajcie znajomym:

Post użytkownika MarkeTEAM.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *