Debata – shockvertising

Dzisiejsze spotkanie MarkeTEAM poświęcone było ostrej debacie. Zajęliśmy się kontrowersyjnym tematem – czy organizacje społeczne powinny stosować w swoich działaniach reklamowych szokujące obrazy i przekazy. Czy takie działania są skuteczne? Czy uzyskane efekty uzasadniają straszenie odbiorców i narażanie ich na często makabryczne doznania? W uporządkowanej  debacie, formatem zbliżonej do oxfordzkiej, wzięły udział dwa zespoły, które broniły wylosowanych wcześniej stanowisk:

Po burzliwej dyskusji, połączonej z prezentacją przykładów szokujących reklam, większością głosów publiczności zwyciężył zespół Róży, Wojtka i Karoliny. Gratulujemy!

%%wppa%%
%%slide=27%%

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.