• 15
  • 47
  • 69
  • 83
  • 161
  • 147
  • 140
  • 129
  • 128
  • 126
  • 121
  • 119
  • 90
  • 166
  • 167
  • 180
  • 191
  • 182
  • 203
  • 224
  • 342
  • 305
  • 301
  • 280
  • 265
  • 259
  • 250
  • 232
  • 236
  • 383
  • Wydzial-Zarzadzania-UL
  • 176
  • 212

Marketing Challenge 2016

/ / Aktualności, Projekty

W dniu 21 maja 2016, odbyła się już dziesiąta edycja marketingowej gry miejskiej – Marketing Challenge!

 

Dwadzieścia cztery zespoły w czasie siedmiu godzin gry, ruszyło aby wykonać dwanaście zadań – zarówno wiedzowych, jak i zabawowych – w różnych miejscach w Łodzi, m.in. Teatrze Wielkim, Idea Hubie czy też Sukcesji. Zadania były związane z tematyką tegorocznego MCH, czyli z marketingiem przyszłości. Uczestnicy musieli się wykazać dobrym zarządzaniem czasem, wiedzą, a także swoimi pokładami kreatywności.

 

W tym roku, było kilka nowych, wyjątkowych elementów w grze. Między zadaniami osadzonymi na punktach, była szansa zdobyć dodatkowe punkty w specjalnych wyzwaniach, przekazywanych przez nas poprzez oficjalny profil gry na Snapchacie. Oprócz tego, w tym roku wystartowała specjalna drużyna Weteranów koła, która gdyby brała udział w klasyfikacji, zajęłaby trzecie miejsce!

 

Wieczorem zaś odbyła się w 6 dzielnicy, gala zakończenia dziesiątej edycji Marketing Challenge, na której ogłosiliśmy zwycięzców. Różnicą trzech minut zwyciężył zespół DenzelSquad!

 

Kolejna edycja już za rok!

[vc_row][vc_column width=”1/1″][vc_separator type=”normal” position=”center”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/1″][vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/1″][vc_column_text]Nasz zespół foto-wideo przygotował dla Was małą relację z wydarzenia. Kliknijcie w poniższy przycisk by zobaczyć więcej zdjęć z tegorocznej edycji.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/1″][vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column] [/vc_column][/vc_row]