Reklamowy gigant

/ / Uncategorized

Spotkanie z „reklamowym gigantem”, które odbyło się wczoraj na Wydziale Zarządzania zaskoczyło pod wieloma względami. Sam gość pozostawał niespodzianką do ostatniej chwili. Niektórych nie zdziwiło jednak, że jednym z największym reklamodawców w Polsce okazała się firma farmaceutyczna Aflofarm. Prezes Jacek Furman, który poprowadził spotkanie, prezentację rozpoczął dosyć nietypowo. Pojawił się na sali jako poważny biznesmen pod krawatem, aby następnie przeistoczyć się w innowacyjne podchodzącego do strategii swojej firmy, energicznego i „luźnego” speca od marketingu.  Ten celowy zabieg był zobrazowaniem zmiany, jaka miała miejsce w kluczowym dla rozwoju firmy momencie w historii Aflofarm.

Po intrygującym wprowadzeniu, przyszedł czas na obiecane reklamy. Przekonaliśmy się, że większość z nich doskonale znamy, gdyż pojawiają się w mediach niesłychanie często. Co ciekawe firma, która zarządza 80 produktami od strony marketingowej obsługuje je zupełnie sama. W Aflofarm pracuje na co dzień 35 osób zajmujących się marketingiem – w tym cały zespół filmowców.

Prezentacja okazała się na tyle ciekawa, że pojawiło się sporo pytań od publiczności. Studenci byli zainteresowani jak wygląda przygotowywanie scenariuszy reklam, ich realizacja, a także strona prawna emisji, która w branży farmaceutycznej jest niezwykle istotna.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *