Serce i rozum na zakupach

/ / Uncategorized

Dzięki współpracy z prof. Robertem Kozielskiem, do grona Gości MarkeTEAM dołączyła Eliza Puda – psycholog, manager Growth Service Agency. Tematem przewodnim był neuromarketing – „Serce i rozum na zakupach, czyli o nowoczesnej psychologii w reklamie”.

Widzowie mogli dowiedzieć się, jak podświadomie dokonujemy decyzji podczas codziennych czynności życiowych np. zakupów oraz jak wielką wagę w tym procesie odgrywają emocje i przyzwyczajenia. Eliza Puda opowiedziała o technikach, które są używane podczas badań i eksperymentów marketingowych. Krótki fragment filmu dokumentalnego pomógł zrozumieć zgromadzonym, jak mózg człowieka reaguje na smak znanych produktów i jak człowiek ocenia walory smakowe bez świadomości tego, co spożywa. Na deser przeanalizowaliśmy dwie kampanie reklamowe znanych firm kosmetycznych. Twarde dane udowodniły, jak ważne jest podejście neuropsychologiczne podczas budowania świadomości marki i jak ważna jest przemyślana reklama, która pociągnie za sobą pożądane emocje odbiorców.

%%wppa%%
%%slide=44%%

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *